Jäsenen weldor uusimmat tuotokset

  1. weldor

    Eikun hommien vaihtoon...

    Rautakaupan kassaksi minua ehdottaa. :)
  2. weldor

    sadevesi pääsee sisälle?

    Mahtaakohan olla "hapanta" pohjassa ja reikää pukannut josta vesi roiskuu sisälle... ::)
  3. weldor

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    kierteet sillä muuten
  4. weldor

    Mitsu Galant 2.0i EXE vm. 1990 hintaluokkaa

    Kunnon kusetusfirma... ;D
  5. weldor

    Mitsu Galant 2.0i EXE vm. 1990 hintaluokkaa

    Joo, saapa jäädä se Galantti ostamatta sieltä hesasta... Myyjän asiakaspalvelu oli alapuolella kaiken arvostelun. Soittelin äsken sinne firmaan, ja kyselin että miten onnistuis Galantin katsastus ennen kauppoja jos olis siitä sitten valmis maksamaan hieman enemmän. Gallulla on joulukuussa...
  6. weldor

    Mitsu Galant 2.0i EXE vm. 1990 hintaluokkaa

    Kovasti kyllä kiinnostaa tuo Gallu. Tänään selvis että Lanccukin lähtee huomenna uusille omistajille. :'( Hyvin on palvellut mutta isompaa autoa on tarvista kun pukkaa tuota perheenlisäystä. ::) Luulis tuossa Gallus olevan autoo pitkäks aikaa. Kait se pitää lähtee käymään Hesassa...
  7. weldor

    Mitsu Galant 2.0i EXE vm. 1990 hintaluokkaa

    Olen iskenyt silmäni yhteen vuosimallia '90 olevaan HB Galantiin johon on juuri tehty täyshuolto. Vaihdettu jakohihna ja kiristinpyörät, kaikki iskarit ja takaluukun nostimet. Vissiin myös kaikki nesteet ja suodattimet koska täyshuolto on tehty. Gallulla on ajettu 178tkm. Nyt olisi hauska kuulla...
  8. weldor

    jakopäänhihna

    Vastapäivään aukeaa. Itse kesällä taisteltiin saman ongelman kanssa melkein koko päivä ja kaiken näköisiä kikkoja sai kokeilla. Kaksi metrisellä jatkovarrella ja vitonen silmässä, jarrupohjassa ja meisseli kiilana lopulta saatiin mutteri antautumaan ja aukeamaan.
  9. weldor

    Pinnapultin vaihto '90 Lanceriin?

    Kellään kokemusta Lancerin pinnapultin vaihdosta, kun toissapäivänä tuli käytettyä rengasta irti ja takaisin laittaessa yks mutteri meni huonosti kierteille, paineilmalla tuli laitettua mutterit kiinni ja 'vot, yhdestä pultista kierteet paskaksi n. 5-6mm matkalta. Eilen kateltiin sitä vaihtoa...
  10. weldor

    Mitsu uutisissa

    Ei helv**ti! :seina
  11. weldor

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    Kaverin -99 vuosimallin luiskaperä Lada 110 oli aivan hirveä värkki ajaa. Pelotti jopa ohjastaa sitä kun oli niin surkea ajettavuus. :-X
  12. weldor

    Lancer gti -91 jakopään hihna

    Jakohihnan vaihtoväli on vissiin virallisesti n. 100tkm. Korjatkaa jos olen väärässä.
  13. weldor

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Re: Hienoin kuva autostasi? Kuva Lancerista juhannukselta löytyy tästä. Naapurin autokin näkyy. ;D
  14. weldor

    Jakopään hihnaa vaihtamassa 1,5 -90 Lanceriin

    Niinhän se ajoitus oli illalla väsyneenä ja hämärässä tullu katottua päin persettä. ;D Tulipa tuossa korjattua ja auto käy kuten pitääkin. Nyt vaan huomattiin että vesipumpusta roiskuu vedet paineella ulos kun antaa kierroksia. Vielä täytyy vesipumpun hakuun lähteä ja laitella uus paikalleen. :)
Takaisin
Ylös Bottom