Jäsenen willeee uusimmat tuotokset

  1. W

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    ittellä on edellises autos tullut kun on ollut webasto päällä sen pakoputki kun on moottoritilan alaosassa
  2. W

    Outlander -10 hehkut

    täytyy kattoo jos releen löydän. varmaan joku on pimeenä kun 10 pakkasella ei meinaa millää pörähtää käyntiin jaksaa kyl hyvin starttaa ja jää pyörii 500 kierrokseen kaasua pumppaamalla saa käyntiin
  3. W

    Outlander -10 hehkut

    onko kukaa vaihtanu itte hehkuja? onko isokin operaatio korjaamolta ilmoitettiin 3h töitä tälle hommalle. Moottorina 2.2 psa
  4. W

    ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

    Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia no josse se n.500 maksaa ni ei se sitte paha ole sais senki kattilan taas liikkumaa:D
  5. W

    ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

    Vs: ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia ai paska osaakko sanoo et jos ottas ite laatikon irti ja veis korjattavaks nii pääsiskö yhtää halvemmalla vai onko siihen tiedossa kalliiden osien vaihtoa?
  6. W

    ea galant vm97 v6 olis laatikonkaa onkelmia

    juu elikkä galant vm97 v6 koneella oleva olis. sillai pääs käymää että kun ajelin motarilla vakionopeuden säädin päällä tasasta 140km/h sitte ihan yhtäkkiä oli ku vapaalle ois pistäny loppu veto ja sitten tienposkessa kaasutteli ni sellane mitese kuvailis sellasta surinaa kuulu enemmän aina mitä...
  7. W

    -97 Galant, ongelmia tyhjäkäynnin kanssa

    joo ois sellasta vaa et missä ois vika ku sillon tällön tyhjäkäynti huononee eli välillä tyhjäkäynti on normaali noin viikon ajan sitten yhtäkkiä tippuu 500 kierrokseen ja alle sen ja sammuilee liikkuessa myös nostaa kaasun ja auto sammuu. aamusin ei sillon ole ryyppykään päällä vaan suoraa käy...
  8. W

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) ja meikäläinen ihmetelly miks on mitsubisien kokoontumis ajo mutta tellähän on omat kahvittelut:D en oo rivin jatkeeks tullu vielä:D
  9. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? mun nivot on vehon keskusvarastossa tulossa. pistin tilaukseen
  10. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? okei. se tekis mulle sit sen vajaan 800€ koska mulla on nytten nivot tossa galantissa eli jousia ei tartte. saa iskareiden takii ryynää pari viikkoa paskassa:D
  11. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? kiitoksia avustanne olen jo iskari ratkaisuni tehny. Pitää mennä timanttitiskille ja pistetään nivot tilaukseen jos vielä joku viitsisi ketä on ostanut nivot niin laittaa hintaa paljo timantti velottaa niistä
  12. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? tänään kyselin niitä sedanin iskareita. ne on niin onnettoman pienihalkasialtaan että myyjäkin ei suosittelisi niitä laittamaan kuulama kusasee nesteet pihalle lyhyeen ajan sisällä ja huojuu ku vanha lato niillä. varmaa mulla ne nivot...
  13. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? okei no voisinhan mä käydä vilkasemassa. olis tuo 110e kohtalainen hinta kyl, mutta ei taida saada siihen hintaan suomesta. katastus ku tulee vajaan kahenkuukauden päästä eli siihen mennessä pitäs kaikki olla kondiksessa että sais sen leiman
  14. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? okei pitää huomenna mennä ostamaan sedanin iskarit ja kokeilla. todennäkösesti siinä on sitte ne sedanin iskarit tälläkin hetkellä kiinni.
  15. W

    mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit?

    Vs: mitsubishi galant v6 ea0 vm. 97 farmari takaiskarit? jaa. tässä on vaan ihan normaali jousi. onko sedanissa paksummat takaiskarit kun edessä? itellä kävi kun ostin farmariin tarkoitetun iskarin, siitä meni jousi heittämällä läpi ja niissä iskareissa oli sama paksuus kun edessä
Ylös Bottom