Jäsenen Xanteri uusimmat tuotokset

  1. X

    Ensimmäinen takuuhuolto (Outlander vm. 2011)

    Vs: Ensimmäinen takuuhuolto (Outlander vm. 2011) Joo, tämä on tuttu "ominaisuus": Veho yritti korjata vaivaa, mutta eivät hätäpäissään muuta keksineet kuin pyöräyttää teippiä putken ympärille. Sama pärinä kuuluu edelleen, mutta nyt imuputki on lisäksi vielä ruman näköinen.
  2. X

    Outlanderin automaatti-ilmastointi

    Vs: Outlanderin automaatti-ilmastointi Kyllä sen kuuluu vaihtaa. Sisäkierron valo syttyy silloin, kun automatiikka haluaa kierrättää ilmaa. Toki sisäkierron voi ohittaa painamalla sen napista pois päältä. Näin siis homma toimii -09 C-Crosserissa, mutta samat kilkkeethän siinä on kuin...
  3. X

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 Mä eristin takapäätä aika perusteellisesti. Vaikutti äänimaailmaan paljon vähemmän kuin toivoin (joku voisi sanoa, että eipä juurikaan melu muuttunut). Aika kova homma saatuun hyötyyn verrattuna, eli enpä voi suositella.
  4. X

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 Mulla oli juuri 100tkm huolto (sama 2.2 hdi), mutta ei siinä kyllä käsittääkseni vaihdettu jakopään hihnaa.
  5. X

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 PSA:n dieseleillä takana vajaat 200tkm (80tkm Cvitosella ja vähän yli 100tkm nykyisellä C-Crosserilla), eikä tähän mennessä moottoreista mitään negatiivista huomautettavaa. C5:ssä oli automaatti, mikä oli yhdellä sanalla kuvailtuna ihanaa. Tässä nykyisessä "Citsubishissä"...
  6. X

    Uudemman Outlanderin äänieristys

    Vs: Uudemman Outlanderin äänieristys No niin, projekti lähti meikäläiselläkin liikkeelle: hain tarvittavat eristysmateriaalit. Viikonloppuna olisi tarkoitus eristää tavaratilan sisäpinnat kokonaisuudessaan, ja ehkä vähän takamatkustamoakin, jos tavaraa riittää. Onko sulla Anaconda...
  7. X

    Outlander 4WD LOCK

    Vs: Outlander 4WD LOCK Mulla on myös sellainen käsitys, että "lock" ei putoa automaattisesti lainkaan pois päältä, vaikka ajaisit kahtasataa. Ei mulla ainakaan putoa.
  8. X

    Uudemman Outlanderin äänieristys

    Vs: Uudemman Outlanderin äänieristys Terve, en ole vielä eristänyt, mutta mielessä on liikkunut moneen otteeseen. Mulla tosin C-Crosser, mutta sama autohan tuo on Outlanderin kanssa. Itsekin ajattelin eristää ovet, lokarit ja konetilan väliseinän, mutta noista kommenteistasi johtuen taidankin...
Takaisin
Ylös Bottom