Jäsenen ZAP^ uusimmat tuotokset

1. ZAP^

Lancer -08 jakohihna

Menee.
  2. ZAP^

Lancer 2004 2.0 sport muutama pieni ongelma

Virtalukonpohjan kun vaihtaa niin taas starttailee nätisti.
  3. ZAP^

Karkea käyntiääni Mitsubishi Outlander 2013 2.2DI-D intense

Häviääkö karkea käyntiääni kun kierrokset nostaa n.1300rpm kohdalle? Jos näin on niin tasapainoakselin ketju on mikä pitää sitä ääntä. Vaikea on kuulematta sanoa.
  4. ZAP^

Outlander PHEV sähköjen totaalinen häviäminen

Kuulostaa hämärästi Etacs, eli korinohjainlaite probleemalta. Ylhäällä listatut toiminnot mitkä temppuilee niin ovat Etacsin ohjaamia.. voi olla softa päivitys tiedossa tai ohjainlaite viallinen.
  5. ZAP^

Pajeron ajovalojen automaattinen tasonsäätö

Muutaman taka-akselin asennon tunnistimen olen vaihtanut, päässyt kosteus sisään ja hapettunut rikki. Niissä kun on ottanut liittimen irti niin pinnit olleet vihreäksi hapettuneet itse anturista.
  6. ZAP^

Outlander 2.0did 2007

Suuttimien johtosarja on kans tyyppi juttu, kertyy öljyä sinne ja alkaa herjaamaan suuttimia vikakoodeissa(y)
  7. ZAP^

Flexifuel kitti Colttiin

:ROFLMAO::ROFLMAO:
  8. ZAP^

M: Mitsubishi Colt Ralliart 2009vm

Hinta päivitetty.. 8.5k
  9. ZAP^

Pajero 5D STW-2.8 vm.96 sähkövika (mittaristo, varoitusvalot)

Tätähän voisi selventää jos tietäisi mikä/minkä sulake sieltä kärähtää. Jossain oikosulku tai liikaa kuormaa johdoituksessa.
  10. ZAP^

Hintaa päivitetty 9k..
  11. ZAP^

Outlander phev 2016 vetokoukun asennus

Takapuskuri pois, kontin verhoilut pois, joutuu poraamaan johtosarjan läpiviennille reiän vasemmalle puolelle puskurin taakse peltiin, johtosarjalle valmiit liittimet kontissa ja virran otto pikku akulta. 2-4 tuntia kun laittaa koukun.
  12. ZAP^

Uppia sen verran että katsastettu 3/2020.
  13. ZAP^

Olitko se sinä?

Tunnen khyll omistajan, ei käytä foorumia ☝️
  14. ZAP^

Outlander PHEV huolto

Taitaa olla kuppisäätöinen kone, huolto sisältää välyksien tarkastuksen ja nuissa koneissa en itse ole havainnut välyksien muutoksia. Välyksien säätö on sitte homma joka maksaa, mm. Nokka-akselien irroitukset yms.
  15. ZAP^

EV SYSTEM SERVICE REQUIRED

Pitäshän niiden osata, ainakin itse katoin ne aina kun olin merkkiliikkeessä hommissa, ja tuohan on ihan puutaheinää että merkkivalot syttyisivät sen takia että on kampanjakutsu auki :ROFLMAO:... suosittelen käymään jossain oikeasti asiansa osaavassa merkkihuollossa.
Ylös Bottom