Evo 3 ei toimi kunnolla

Puttaus

New Member
Liittynyt
2 Marraskuu 2018
Elikkä autossa vähän isompi turbo, 2,3l stroker, uudemman evon isommat suuttimet, iridium tulpat, 2,5" ahtoputket jne jne. Auto siis tiputtaa ahdot nollaan aina noin 5000 kierroksen kohdalla. Ahdot nousee vaihteesta riippuen 0,7-1 bar. Moottorin vikavalo syttyy yleensä kun kierrokset nousee 2000-3000 paikkeille. Välilillä sammuu kun ajaa matalilla kierroksilla.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
sattuisko nakuttamaan ku kerran MH valoakin viluttelee. Muistaakseni jos nakuttaa sytyttää häiriövalon.
 

Puttaus

New Member
Liittynyt
2 Marraskuu 2018
sattuisko nakuttamaan ku kerran MH valoakin viluttelee. Muistaakseni jos nakuttaa sytyttää häiriövalon.
Ei kyl kuulu nakutusta/sivuääniä. Sain ton pelaa jo vähäsen paremmin pienetämäl ahtoputkien kokoa.. Toi taitaa vaa seota ku noihin menee ilmaa paljo enemmä mitä vakiona :/
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Ei kyl kuulu nakutusta/sivuääniä. Sain ton pelaa jo vähäsen paremmin pienetämäl ahtoputkien kokoa.. Toi taitaa vaa seota ku noihin menee ilmaa paljo enemmä mitä vakiona :/


Mikä moottorinohjaus? Jos vakio niin ei ihme jos vähän ongelmaa. Jos löytyy säädettävää boksia niin säätöön vaan, ei niitä ahtoputkia kannata alkaa pienentämään.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Noniin. Elikkäs vaihtoehtoja on nyt sitten pudottaa ahtopainetta reilulla kädellä tai hommata säädettävä ecu. Tuolla setupilla vakioecu on aikalailla turha. Ensialkuun voit pudottaa ahtopaineet johonkin 0.4-0.6 välille niin auto saattaa toimia jopa suht normaalisti, en silti suosittele täyskaasukiihdyttelyjä. Kaikki ongelmat johtuu siitä että vakioecussa ei riitä kartat tuolle setupille ja siksi tulee vikatilaa.
 
Ylös Bottom