L200 -08 Sutimisen esto saako pois ollenkaan?

S4MPP4

New Member
Liittynyt
31 Toukokuu 2020
Moi.
Olen uusi jäsen, enkä löytänyt tietoa ainakaan etsimällä kysymykseen.
Elikkäs saako tossa L:ssä ollenkaan sutimisen estoa pois? Ajovakauden hallinta nappula on ja sen saa pois mutta se ei näytä poistavan sutimisen estoa.
Olisi kuitenkin aika tärkeää saadaa renkaatkin pyörimään tyhjää jos meinaa johonkin esim: lumeen jäädä kiinni.
 

Mitsui

Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2018
Moi.
Olen uusi jäsen, enkä löytänyt tietoa ainakaan etsimällä kysymykseen.
Elikkäs saako tossa L:ssä ollenkaan sutimisen estoa pois? Ajovakauden hallinta nappula on ja sen saa pois mutta se ei näytä poistavan sutimisen estoa.
Olisi kuitenkin aika tärkeää saadaa renkaatkin pyörimään tyhjää jos meinaa johonkin esim: lumeen jäädä kiinni.
2017 ällässä sutimiseneston saa pois päältä, mutta ei ajovakaudenhallintaa. Sutimisenesto lähtee automaattisesti pois, kun laittaa lukolliset neliveto vaihtoehdot päälle.
 

S4MPP4

New Member
Liittynyt
31 Toukokuu 2020
No niin kesti vähän aikaa kokeileminen kun auto oli Isällä lainassa niin en päässyt kokeilemaan viikolla.
Tossa kun äsken kun kävin ajeleen niin koitin tota että painaa kauemman ajovakauden nappia ja kokeilin "sudittaa" niin ehkä se takaveto päällä antoi lyödä vähän tyhjää mutta ei oikein ollut sellaista paikkaa jossa olisi nelivetoa saanut kokeiltua.
Sekin vaikeuttaa kokeilua kun ei toi 4pykäläinen automaatti anna kierrättää ku kahteentonniin jarrupäällä paikallaan. Ei vielä siitä lähde oikein kunnolla sutiin.
Auto on ruottin tuonti ja ei oikein saa selvää tosta käyttöohjekirjasta googlen kääntäjällä.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Ehkäpä sitä automaattia ei ole
tehty kuminpolttoon. Oletin että kyseessä on nk.maastoajo....
 

S4MPP4

New Member
Liittynyt
31 Toukokuu 2020
Joo maastoajoa itsekkin tarkoitin.
Nyt kokeillessa vaan yritin saada sutimaan vaan siten että olisin kierroksia aluksi nostanut.
Edellis talvena kun lunta oli enemmän niin muutaman kerran jäin kiinni lumeen. Sellaisessa tilanteessa olisi pitänyt pyörien alkaan pyöriä "tyhjään" niin olisi matka ehkä jatkunut. Mutta auto oli silloin minulle "uusi" ja en ollut muistanut painaa ajovakauden nappia pois niin ei tietoa toimiiko vaan auto puutui lumeen ja jäi jumiin.
 
Ylös Bottom