Hakutulokset

1. T

Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

Itse olen ymmärtänyt (ehkä väärin), että tuo 7 asteen ero moottorin hörähtämiseen johtuu sisäilman lämpötilaerosta. Eli jos pyynti on 21c ja kabiinissa mitattu lämpö 10c, niin kone hörähtää käyntiin. Jos sisäilma 16c niin kone pysyy hiljaa ja sit mennään akuilla. Tai näin ainakin olen itse...
  2. T

Minultakin lähtee joka aamu lämpimästä tallista, mutta käytän silti 10min remote lämmitystä. Töihin (n.8km) pääsen ilman polttomoottoria, vaikka laskisi pakkasen puolelle. Lämpöpyynti 20,5 ympäri vuoden.
  3. T

PHEV MY16 CHARG/SAVE nappula ja kylmäkäynnistys

Voit ajaa Savella tai ilman savea, kyllä se toimii ihan normaalisti, että sinällään sama millä moodilla ajaa.
  4. T

Maksullinen lataus

Eli karkeasti kustannus 18e/100km (koska tuo 24km ei ole toteutuva vaan realiteetti lienee 20km paikkeilla). Naurettava hintataso
  5. T

Outlander PHEV 2016 ja autopesu

Pitää olla sytytysvirta päällä ja sit N, jos suljet virrat niin menee P.
  6. T

Maksullinen lataus

"K-Lataus-asemilla lataus alkaa, kun tunnistaminen on onnistunut (latauksen aloitus joko sovelluksella tai K-Lataus-tunnisteella) ja kaapeli on kytketty oikein. Lataustapahtuma kestää siihen asti, kunnes latauskaapeli irrotetaan." Lainattu K latauksen sivuilta. Eli maksat siitä ajasta, kun se...
  7. T

Maksullinen lataus

Se maksaa niin kauan kun sinä sitä autoa siinä seisotat. 10min 2 euroa jne..ei kannata.
  8. T

PHEV MY16 CHARG/SAVE nappula ja kylmäkäynnistys

Chargella vaan jos tarttet virtaa esim.lämmitykseen määränpäässä. 5km reservi rangessa riittää hyvin 20min lämmitykseen. Maantiellä itse pidän 5-10km Range reserviä ja ajalen Savella. Ohituskiihtyvyys on parempi, kun akustossa on virtaa reilusti. Akku ei ole ikinä tyhjä, vaikka range - -...
  9. T

Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

Ei taida saada tilattua Suomeen?
  10. T

Eipä ole loppuun saakka tullut ajettua, mutta kerran oli jo kylmä hiki otsalla, kun piti ajaa 40km - - näyttöön ilmestymisen jälkeen.
  11. T

Outlander PHEV ei lämpene polttomoottorilla

https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/outlander-phev-2014-puhaltaa-sis%C3%A4%C3%A4n-vain-viile%C3%A4%C3%A4.61898/
  12. T

PHEV Watchdog

Oneplus 6T android 10. Toimi kyl android 9kin.
  13. T

Outlander PHEV huolto

120tkm huolto 420e Hartikainen. En ole vielä kerenny viiä ja mittarissa jo 128tkm. Öljynvaihto tehty kesällä nii sekasi muutenki koko järjestys. VAG konsernillahan melko tarkkaa takuiden takia nuo ajallaan suoritetut huollot. Mitenkähän Lie mitsulla? Akkutakuuseen ei luulisi vaikuttavan kun...
  14. T

Remote control

Mulla on erillinen autotalli ja okt, välimatkaa rakennuksilla n.10m. Tällä välimatkalla toimii, mutta jos menee talon perimmäiseen huoneeseen niin sieltä ei toimi. Riippuu toki myös puhelimesta, Oneplus 6t itsellä.
  15. T

Remote control

Kantama on 50m
  16. T

EV SYSTEM SERVICE REQUIRED

Tämähän olisi sinällään hauskaa, jos näin on, koska asia käytännössä selvisi täällä foorumin tiedoilla nopeammin mitä merkkihuollossa heheh
  17. T

Outlander PHEV rengaspainevalvonta

Miks se pitää pois kytkeä? Onko koko järjestelmä yleensäkkin joku lisävaruste?
  18. T

Regeneratiivisen jarrutuksen tason valinta

Juu kyllä se mullakin jarruvaloja käyttää
  19. T

Regeneratiivisen jarrutuksen tason valinta

B5 ja jäinen liikenneympyrä ei sovi yhteen ...nimim.meinasi mennä pitkäksi.
  20. T

Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

Miten sait tuon mobiilin järjestettyä?
Ylös Bottom