Hakutulokset

1. Heffu

Varustetaso?

Melko lyhyt se on tuossa omassakin: S02: STEERING SHIFT SWITCH; AUDIO SYSTEM (3); MULTI VISION (2); SEAT HEATER; ELECTRONIC CHROMIC ROOM MIRROR; BELT LINE MOULDING (B); QUICK CHARGER; REAR WATCH CAMERA SYSTEM; CORNER SENSOR (2); ELECTRIC HEATER FOR A/C; AUDIO SYSTEM (3) + CORNER SENSOR (2)...
  2. Heffu

XenForo vikailmoitukset

Eipä siinä, ei ainakaan todistettavasti kenelläkään tässä kerhossa ole ollut vielä vastaavaa kulkupeliä. Sinällään olisi vaikka voinut jäädäkin, mutta ei kuvaa tämän hetkistä tilannetta. (y)
  3. Heffu

Outlander PHEV ajoakun kunto

Päivitys hieman vajaan 10tkm jälkeen: Watchdog Auton vm: 2015 Ajetut km: 170083 SOH: 83.7% Max Ah: 31.8Ah BMU reset: Ei
  4. Heffu

Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

Täällä tehtiin ensimmäiset oikeasti pitkät ajot tänään ja pahimmillaan oli pakkasta sellaiset -23. Kylmä meinas tulla, joten joutuu tuota sihdin/järjestelmän huuhtelua alkaa kyselemään.. :mad:
  5. Heffu

Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

Jep, tuplaklikkauksen vaatii. Auto vastaa vilkauttamalla vilkkuja 3 kertaa.
  6. Heffu

EV SYSTEM SERVICE REQUIRED

Jos tällainen valikko löytyy autosta, niin pitäisi lämmitin löytyä.
  7. Heffu

Remote control

Minulla oli samaa ongelmaa, kun auton elokuussa hankin, eikä minulla ollut puhelimella wifin kautta pääsyä ajastimiin) Ongelma ratkesi poistamalla kaikki remote controllin vanhat puhelin paritukset. Katso ohje täältä...
  8. Heffu

Outlander PHEV varoitusäänet

Jäätynyt lumi ja jää pysäköintiantureissa voi aiheuttaa myös, mutta tämä piippailee pääasiassa vain hitaassa ajossa. Loppuu, kun menee tietyn nopeuden yli.
  9. Heffu

Joo, toimii molemmista avaimista. Napit ilmeisesti sinulle. Laitatko vaikka yksityisviestillä mihin päin napit pitäisi saada kulkeutumaan, niin järkätään.
  10. Heffu

Minun uudessa avaimessa myös vuosiluku 2017, mutta muuten eri merkintä "2017 190520VC"
  11. Heffu

Ebay:n puolelta itse tilailin: Linkki Mulla tosiaan 2kpl ylimääräisiä.
  12. Heffu

Joo, sivunapit kyseessä.
  13. Heffu

Minulle jäi muuten 2kpl noita nappuloita jemmaan ja tuskin niitä tulen koskaan tarvitsemaan. Tuolla setillä saa siis kahteen avaimeen nuo puuttuvat napit.
  14. Heffu

Sain lopulta toisen avaimen autooni tänään ja työmaalla lopulta modattiin/lisättiin puuttuvat nappulat molempiin avaimiin. Minun avaimissani siis paikat noille ns. sivunapeille. Vielä modaamaton sivunappi: Modattu sivunappi:
  15. Heffu

XenForo vikailmoitukset

Teksti joka lukee avatarin + käyttäjänimen alla, jonka ilmeisesti pitäisi päivittyä: Asetukset -> Omat tiedot -> Tietoja sinusta -kenttää päivittämällä. Varmistakaas nyt vielä, mutta minä ainakin nään oman nimimerkkini alla vielä tekstin "Kiiwi". Tuo yllämainittu paikka asetuksissa tosiaan ainoa...
  16. Heffu

Outlander PHEV ajoakun kunto

Aloitetaan Auton vm: 2015 Ajetut km: 160685km (viimeinen mittaus, nyt kilometrejä ~164tkm) SOH: 87.1% Max Ah: 33.1Ah BMU reset: Ei
  17. Heffu

Maksullinen lataus

K-latausta kanssa käyttänyt, kun sellainen on kohdalle sattunut, mutta tuskin tulee 18.11 jälkeen käytettyä. Maksullisia lähinnä mielenkiinnosta kokeillut (pika+hidas), kun auto meille tuli ja lataushommat oli vieraita.
  18. Heffu

Ajastettu lämmitin ei käynnisty

Lämmitin tosiaan toiminut ok ja nyt modattiin pikaisesti tuo avainkin. Minun avaimestani tosiaan löytyi nuo ns. sivunapit, niin toistaiseksi vaihdettiin tuo "Cancel charge timer" -nappi toiselle puolelle ja modasin blankon napin toimivaksi. Noita sivu kytkimiä tilasin myös ebaysta 4kpl, niin saa...
  19. Heffu

Näyttää siltä, että ratkaisu tuon ajastimen toimimattomuuteen oli resetoida tuo remote control ohjelmisto: WiFi Reset Procedure: 1. Get in the car and Fully close the Drivers door. 2. IMPORTANT - All steps below must be performed within a total of 30 seconds. 3. Without pressing the brake...
  20. Heffu

Täytynee laittaa kokeiluun.
Ylös Bottom