Hakutulokset

  1. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Kiinnostais tietää mitä muilla ollu samassa paikassa välyksenä
  2. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Joo, mitäs mieltä ootte runkolaakereiden välyksistä. Tehtaan arvot on 0.03-0.04mm. Sinne sain mitattua saman 0.051mm. Meneekö liian väljäksi vai onko sopiva just pikkusen tiukemmalla öljyllä?
  3. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Noniin, kk-laakerien välyksiä plastigaugella mittaillessa välykseksi sain jokaiselle 0.051mm käyttäen uusia OEM laakereita. Ohjearvohan on 0.03mm-0.05mm. Meneeköhän tuo nyt liian väljäksi, kannattaako esim laittaa aavistuksen timmimpi oem-laakeri, vai meneekö tolla? Kone on vakio-osilla kasattu...
  4. S

    Tasapainoakseleiden poisto.

    Ajattelin hommata tasapainoakseleiden poistoon tarvittavan setin. Pari kyssäriä olisi. Kuuluuko setin mukana tulevat laakerit asentaa lohkon sisään niin, että öljyreijät peittyvät? Entäs onko tuosta jotain muita haittoja, kuin hieman lisääntyvä tärinä jollain kierroksilla?
  5. S

    Egr venttiilin poisto.

    Tiedän että ohjelmaan tarvii tehdä muutos. Mitäs muuta sitten pitää huomioida kun letkujen tukkiminen ja sokea lätkä venttiilin tilalle? Ja mikäs siinä hiilipöntössä on että ei kannattais poistaa? Monella ulkomaan foorumilla ovat poistaneet suosiolla
  6. S

    Egr venttiilin poisto.

    Ja samalla vissiin kannattaa se hiilipönttö poistaa?
  7. S

    Egr venttiilin poisto.

    Moi, kurkkasin imusarjan sisälle ja näytti todella törkyiseltä. Kiitos egr-venttiilille. Ois varmaan hyvä poistaa käytöstä. Mitkäs kaikki venttiilit tosta imusarjan lähettyviltä joutaa mäkeen?
  8. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Ei aukene mulle.
  9. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Joo, mistähän mahtaisi löytyä moottorin kasaunseen tarvittavat laakereiden välykset, kiristysmomentit, järjestykset yms?
  10. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Laakerit ajattelin alakertaan vaihdella varmuuden vuoksi perushuollon lisäksi. Oisko suositella jotain merkkiä mikä varmasti kestäis? Tai sitten mistä löytyis OEM laakerit alakertaan?
  11. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Noniin, projekti etenee. Uusi käytetty evo9 mivec-moottori tilattu briteistä. 3500€+ rahdit päälle tuli maksamaan.
  12. S

    M: Evo 9 turbo, 20tkm ajettu. 500€

    Tämän viikon tarjous, 600€
  13. S

    M: Evo 9 turbo, 20tkm ajettu. 500€

    Up! 800€/tarjous
  14. S

    M: Evo 9 turbo, 20tkm ajettu. 500€

    Tarjolla 20tkm ajettu evo9 oem ahdin. Kuin uusi, ollut pelkästään tieliikennekäytössä. Myyn uuden ahtimen alta pois. Hinta: 1000€
  15. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Täytyy pistää, menee varmaan alkukevääseen tilaamiset
  16. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Helpoimmaksi koen että tilaan ehjän koneen esimerkiksi jdm-distrolta, siellä näyttää olevan pari ysin konetta myytävänä tällä hetkellä.
  17. S

    Evo 9 moottori osina.

    Tarjolla Evo9 mivec-moottori osina. Kampura, männät, turbo ja veivit ei myynnissä. -täysin ehjä mivec kansi -anturit -lohkosta saa putkittamalla hyvän -imusarja -runkolaakeripukki -öljypohja -yms sälää mitä on kiinni koneessa. Yv:llä lisätietoa, tarjouksia voi tavaroista esittää.
  18. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Nojoo, lohko siis tod.näk porattu 86mm, mites tosta ylöspäin, kuinka paljon heikkenee jos poraa 87mm tai 86,5? Vaatii poraamista kun osa naarmuista aika syviä
  19. S

    Evo ix moottorin rakennus?

    Kampurasta ei ole myöskään tietoa, että onko sitä joskus koneistettu eri kokoon ja laitettu ylikoon laakerit. Mitenhän ton asian varmistais? Paljonko kuuluis olla vakio mitat?
Ylös Bottom