Hakutulokset

1. 3

Outlander 07 vararengas ostetaan

Rengas vanteineen löytyikin netistä. Nyt olisi sitten se uusi vanne myynnissä :).
  2. 3

Vanne tuli Delta kautta sovitusti MUTTA rengasliike olikin heittänyt pois vanteen ja kumin vaikka näin ollut sovittu. Mistä 155/90 x 16 kumin saa ?? Deltan kautta tuntui olevan mahdotonta--> suositteli nettiä.
  3. 3

Oli pakko ostaa timantista -- 99 € / 10 pv toimitusaikaa.
  4. 3

Koko on 155/90x16. Vanhan renkaan vanne ruostunut puhki !!.
  5. 3

Outlander 2gen takajousitus

Toinen takajousi oli poikki. Nyt on alla keskikovat versiot jousista ( Löfors tms ).
  6. 3

Outlander 2gen takajousitus

Taas on jouset vaihdon tarpeessa. Tuntuu olevan antautuvaa /pehmeää metallia nuo takajouset. Pitänee ostaa tuon Heavy versiot.
  7. 3

Outlander phev ostoa harkitsevat

Sanoisin uhka sillä Mitsun taru autoissa Euroopassa loppuu 2021. Mutta jos saat uuden noin 30% alle ovh ja ajat sen loppuun niin ehkäpä sitten voinet hankkiakin. Minä tosin en hankkisi.
  8. 3

Mitsu vetäytyy Euroopasta ja UK:sta uusien automallien osalta?

Kyllä nyt on nettiautossa paljon 72h sisällä tulleita PHEV myynti-ilmoituksia ..paniikkivaihde meni päälle aika nopeasti.
  9. 3

Siis kun 2021 mallia ei enään tule, täytyy käytetyn hakuagentti poistaa? Mitä se käytettyihin vaikuttaa, paitsi sen voi saada halvemmalla. Jos nyt Mitsun laittaa ( varsinkin uuden ) niin sehän on panostamista "kuolevaan hevoseen" --joku voi näin tehdäkin ; ehkä.
  10. 3

Minäkin poistin juuri Outtiksen Nettiauton hakuagentista sillä Mitsun tarina autoissa päättyy. 2000kg kykynevää vetäjää kun etsii niin Tucson, Ford Kuga , Mazda CX-5 jäi "haaviin".
  11. 3

ASX iskarien vaihdon jälkeen kääntäessä iskari/jousi naputtaa

Minulla asennuksen ( minun hankkimat osat ) tehnyt liike vastasi korjauskustannuksista Toisen puolen iskarin asennus oli tehty oikein.
  12. 3

Oireita jakopääremontista

Eihän vai ole turbon letku irti ? Minulle kävi noin kun remppaa tehtiin = vetoja ei ollut.
  13. 3

Pian saadaan edullisia loppuvarastoeriä kaupasta. Nyt kun koko Mitsu haudataan Euroopassa niin ale % ollenee yli 30 % Aikoinaan kun Grandis malli loppui niin alennus oli 20 % ( eli Diesel 2,0 oli 30 k€).
  14. 3

Outlander 2.0 2004-2006 kokemuksia

Kaverilla oli bensakoneella Grandis. Ainoa mitä moitti oli liian pieni bensatankki --ajoi pitkää matkaa ja joutui joka päivä tankkaamaan. Jos on Jpn moottori niin toiminee. Euroopan "autotehtaat" ei ole pitkään aikaan osanneet tehdä autoja.
  15. 3

Outlander 2.0 2004-2006 kokemuksia

Jos on VW 2 L diesel niin jakohihna pitää vaihtaa 60 tkm välein ( suositus 90 tkm ). Jos hajoaa niin noin 4k€ remontti. Muutoinkin se ko diesel on auton heikoin lenkki. Ajoa kone kestää hyvin mutta voi porsia monesta kohtaa --on nimittäin kokemusta.
  16. 3

ASX iskarien vaihdon jälkeen kääntäessä iskari/jousi naputtaa

Minulla oli vastaava homma. Osat oli ilmeisesti kasattu väärin --se muovilaakeri ei päässyt kiertymään ja meteliä piti. Työn tehnyt paja hommasi "kasauskuvan" ja teki työn uusiksi --> nyt toimii.
  17. 3

Outlander PHEV huolto

Olisivat varmaan saanut merkkipajaltakin 170 € hintaan huollon jos olisit asiasta maininnut. Itse olen huomannut että tuolla taktiikalla hommat toimii. Nykyään ei kannata heidänkään jättää kauppoja tekemättä -- siinä menee yleensä mukana myös ne tulevatkin kaupat.
  18. 3

RS Eclipse -95 Purkaa Akkua

Uusi akkukin voi olla sökö. Mittaamalla selviää mistä suunnasta vikaa kannattaa lähteä etsimään.
  19. 3

Outlander starttimoottori

Taas on starttimoottori vaihdon tarpeessa. Mitsun origaalistartti pelaa ajoittain kts yo = Bendix ei kytke kehälle --ainostaan moottori vingahtaa. Muutaman kerran kun yrittää niin saattaa kytkeäkin--> vaihtoon. Onneksi löytyi nyt tarvikehinnalla 140 € --eli Korona on syönyt hinnan noin 200 €...
  20. 3

Virtalukon sulake palaa

Se sulake suojaa / on jotain auton sähköä kuluttavaa laitetta varten. Pääsulake ?? Virtalukko ei itse kuluta sähköä. Mikä on sulakkeen A ( virta-arvo ) / onko se oikean kokoinen ? Jos oikosulkua ei heti löydy niin irroita kaikki "pikkusulakkeet" ja katso palaako se sulake edelleen.
Ylös Bottom