Hakutulokset

1. ZAP^

Voi poistaa

.
  2. ZAP^

Pajero sammuu valoihin

Katkojankärkien väli pielessä? Dx corolla sammuili aikoinaan samalla tavalla.
  3. ZAP^

Voi poistaa

.
  4. ZAP^

Phev my14 jako hyppäsi?

Onkohan kaikki tehdaskampanjat suoritettu? Voisi viitata ilmamäärämittarin toimintaan.
  5. ZAP^

Grandis takajarrulevyistä kysymys.

Joskus tuli samanlainen grandis homma vastaan ja edes alkuperäiset levyt eivät käyneet. Aikani ihmettelin ja metsästin niin NF Partsin levyt olivat käypäiset, koska niissä ei ollut sellaista ulkonevaa huullosta.
  6. ZAP^

Lancer -08 jakohihna

Menee.
  7. ZAP^

Lancer 2004 2.0 sport muutama pieni ongelma

Virtalukonpohjan kun vaihtaa niin taas starttailee nätisti.
  8. ZAP^

Karkea käyntiääni Mitsubishi Outlander 2013 2.2DI-D intense

Häviääkö karkea käyntiääni kun kierrokset nostaa n.1300rpm kohdalle? Jos näin on niin tasapainoakselin ketju on mikä pitää sitä ääntä. Vaikea on kuulematta sanoa.
  9. ZAP^

Outlander PHEV sähköjen totaalinen häviäminen

Kuulostaa hämärästi Etacs, eli korinohjainlaite probleemalta. Ylhäällä listatut toiminnot mitkä temppuilee niin ovat Etacsin ohjaamia.. voi olla softa päivitys tiedossa tai ohjainlaite viallinen.
  10. ZAP^

Pajeron ajovalojen automaattinen tasonsäätö

Muutaman taka-akselin asennon tunnistimen olen vaihtanut, päässyt kosteus sisään ja hapettunut rikki. Niissä kun on ottanut liittimen irti niin pinnit olleet vihreäksi hapettuneet itse anturista.
  11. ZAP^

Outlander 2.0did 2007

Suuttimien johtosarja on kans tyyppi juttu, kertyy öljyä sinne ja alkaa herjaamaan suuttimia vikakoodeissa(y)
  12. ZAP^

Flexifuel kitti Colttiin

:ROFLMAO::ROFLMAO:
  13. ZAP^

Voi poistaa

.
  14. ZAP^

Pajero 5D STW-2.8 vm.96 sähkövika (mittaristo, varoitusvalot)

Tätähän voisi selventää jos tietäisi mikä/minkä sulake sieltä kärähtää. Jossain oikosulku tai liikaa kuormaa johdoituksessa.
  15. ZAP^

Voi poistaa

.
  16. ZAP^

Outlander phev 2016 vetokoukun asennus

Takapuskuri pois, kontin verhoilut pois, joutuu poraamaan johtosarjan läpiviennille reiän vasemmalle puolelle puskurin taakse peltiin, johtosarjalle valmiit liittimet kontissa ja virran otto pikku akulta. 2-4 tuntia kun laittaa koukun.
  17. ZAP^

Voi poistaa

Uppia sen verran että katsastettu 3/2020.
  18. ZAP^

Olitko se sinä?

Tunnen khyll omistajan, ei käytä foorumia ☝️
  19. ZAP^

Outlander PHEV huolto

Taitaa olla kuppisäätöinen kone, huolto sisältää välyksien tarkastuksen ja nuissa koneissa en itse ole havainnut välyksien muutoksia. Välyksien säätö on sitte homma joka maksaa, mm. Nokka-akselien irroitukset yms.
  20. ZAP^

EV SYSTEM SERVICE REQUIRED

Pitäshän niiden osata, ainakin itse katoin ne aina kun olin merkkiliikkeessä hommissa, ja tuohan on ihan puutaheinää että merkkivalot syttyisivät sen takia että on kampanjakutsu auki :ROFLMAO:... suosittelen käymään jossain oikeasti asiansa osaavassa merkkihuollossa.
Ylös Bottom