Hakutulokset

1. T. Kiili

Legnum 4wd --> 2wd

Miksei voi mennä neliveto dynamometriin?
  2. T. Kiili

O: 4G63 säädettävät nokkapyörät

Kumosin tämän väitteen joka ei pitänyt paikkaansa. Ei mun ole tarvetta sen kummemmin päteä, haluan vaan korjata jos neuvotaan mielestäni kyseenalaisesti. Siinä on huima ero kirjoittaa asian eteen "minun mielestäni" kuin julistaa totuutena perustuen esim dsm foorumiin.
  3. T. Kiili

O: 4G63 säädettävät nokkapyörät

Kyllähän säädettävillä nokkapyörillä voi vaikuttaa moottorin luonteeseen. Vaikka vakiomoottorista olisi kysymys, voi silti tehoaluetta siirtää ajoitusta muuttamalla. Kannattaa vähän opiskella asioita, eikä pitää kaikkea netissä lukevaa täysin totuutena. Parhaan hyödyn saa toki nokkia ja kantta...
  4. T. Kiili

2006 vuoden Lancer 4G63 vapari kone outo tikitys

Nostajien naputtelulta vaikuttais. Onko tehty mitään moottorin sisäpesua tms koskaan?
  5. T. Kiili

Ostetaan Lancer 91:n ehjää helmapeltiä

Vanhoja autoja ei ikinä nostella niistä alkuperäisistä nostopaikoista eikä varsinkaan helmoista. Niissä on aika tehnyt tehtävänsä. Hyviä nostopaikkoja on esim vetokoukku ja sen runko, takarenkaiden edestä se kohta mistä taka akseli kiinnittyy koriin, edessä taas vastaavasti se etualatukivarren...
  6. T. Kiili

Laturi ongelma

Onko varmistettu mittaamalla että lataa? Oliko latureissa samanlaiset kytkennät?
  7. T. Kiili

O: 2G eclipse EDM takavalot

En, olen tietoinen miten hankala noita on jenkeistä saada ja paketointi pitää olla tosi hyvä että tulee ehjänä perille asti. Kivat asiat maksaa
  8. T. Kiili

Postit 170€.
  9. T. Kiili

L200 16-vm turbo viheltää

Kannattaa aloittaa visuaalisella tarkistuksella, imuletku irti ja katsoo on kotelossa mitään jälkiä ja että siivet ovat ehjät ja yhtenäiset. Tosin diagnoosin perusteella tulisi mieleen että ahdin reagoi vaan rikastuksen määrään kun ilmat ovat viilenneet.
  10. T. Kiili

Nopeasti vilkaistuna 70-150 välimaastosta. Mä huomenna iltasella mittailen vähän tarkemmin niin pääsee todelliseen hintaan kiinni.
  11. T. Kiili

Tuossa nuo.
  12. T. Kiili

Laittelen kuvia huomenna kun käyn tallilla.
  13. T. Kiili

Löytyy, 250€ + toimituskulut.
  14. T. Kiili

Evo 6 Viriosaa!!! ,

Paljo brembot?
  15. T. Kiili

Pajero 3,5 24V 1995 ABS valo palaa

Siitä pitäisi lukea mitsun testerillä se abs järjestelmän koodi, sillä pääsisi kiinni mikä mättää. Jos ohjainlaitteen jo vaihdoit, itse kallistuisin pumppuyksikköön.
  16. T. Kiili

Apua tarvitaan vetonivelen kanssa (Ratkaistu)

Kerro nyt vielä että mimmoiset speksit siinä akselissa oli?
  17. T. Kiili

Laturin vaihto?

Vastaikään sitä joku muukin kysyi, mahdollisesti facen puolella, mutta alakautta ja toisen puolen pyöräkotelosta irtoaa, oli vastaus.
  18. T. Kiili

Apua tarvitaan vetonivelen kanssa (Ratkaistu)

Kuvien perusteella ainoa tapa selvittää oikea, on purkaa vanha pois. Vaihtoehtoja kun on kaksi.
  19. T. Kiili

Tarttis jonkun neron selvittään evo 4 sen sähköt...

Ei varmaan oo aito vasuri? Selittää et jos aika paljo puuttuu johtoja.
  20. T. Kiili

Evo 7 lämmöt nousee ajossa, ei tyhjäkäynnillä

Voisko joku vesiletku olla tukossa tai letkussa palkeenkieli että aiheuttaa moista? Tämä on kyllä mielenkiintoinen juttu enkä malta odottaa syyn löytymistä
Ylös Bottom