Hakutulokset

  1. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Nojoo, kyllähän se alko liikaa ärsyttää että sitä painetta oli liikaa. Ei muuta ku säädin irti ja modailemaan. 3mm pora meni just läpi tuosta paluupuolen reijästä, sen tuikkasin nelimillisellä terällä ja testaamaan. Se auttoi ainakin siihen että enää ei noussut yli 5bar polttoaineen paineet...
  2. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Noniin, Ilotalollahan oli varaosahyllyssä Aeromotiven FPR:n kopio, kävin sen tossa ennen joulua hakemassa ja aikani sitä pyörittelin konehuoneessa ja eihä se ny hyvältä vaikuttanu oikei missää vaiheessa. Ei noita AN -liittimiä vaan saanut mitenkään tuonne mahtumaan. Itse säätimen oli vähän...
  3. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Juu, nyt se itseasiassa rauhottu se kylmänä paineen nousu jonkun verran kun ruuvasin sen tasan 3 bariin. Mutta eise enää hyvin pelaa ahdoilla, kun tuo säädin sitä painetta nosta. Käytännössähän se taitaa tarkottaa sitä kun on 3 bar polttoaineen paine ja 1 bar ahtopainetta suutinten lähtöpuolella...
  4. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Joo ja sitten kun tuossa polttoaineen paineet ei muutu vaikka mulla on se ali/ylipaine letku paikallaan. Eikös sen pitäisi tollasessa 1/1 säätimessä sen reilun 1 bar verran liikuskella kun vakuumilta pukkaa ahdoille?
  5. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Pitäs, tai sit funtsia viel lisää että voiko olla joku muu syy mikä aiheuttaa kovemman paineen kylmänä.
  6. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Tuntuu että menee kokoajan synkempiin vesiin tän kans. Nyt noiden viimekertaisten säätösessioiden kans tilanne on se että kun kylmänä käynnistää niin polttoaineen paineet on kirkkaasti yli 5bar ja käy hiton rikkalla ennen kun kone lämpenee senverran että O2 trimmi pääsee korjaamaan järkeväksi...
  7. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Innostuin säätämään tätä, sain jonkunverran paremmaks trimmejä tyhjäkäynnillä ku muutin suutinten latensseja reilusti. Mutta ei tuosta taida hyvää kyllä saada tolla polttoaineenpaineensäätimellä. Tai sit loppuu pumppu kesken. Pitäs jostain metsästää joku säädin mikä pitäs paineet siinä 4bar...
  8. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    km lukema 280743 Öljyt vaihdoin, toverin öljyjä ku ei enää pysty periaatteesta käyttää niin Shell Helix 5w-40 nyt sit tälläkertaa koneeseen. 7500km oli B tripissä että eiköhä noilla edellisillä ollu jo tarpeeks ajeltukkin. :) Tuo paineenvaihtelu polttoainepuolella rauhottu huomattavasti ku otti...
  9. Slider

    FinnJAE 12-14.8.2022, Lappeenranta

    Menossa, mutta päiväkänneille ainoastaan (y)
  10. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    km lukema 277969 Tää on nyt tämmönen isomman luokan remppa jo ku vaihdoin ilmanputsarinki. Milloha lie viimeeks :censored:
  11. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    2016 helmikuussa oon kirjottanu: "Muistutukseks itelle että se on sitten 14mm kanta siinä alapään putken mutterissa" Kiitos vaan itselleni, helpotti kun oon vaihtamassa taas polttoainesuodatinta. :D Bonusvinkki vielä että painaa vaihdekaapeleita alas ja tyrkkää sit avaimella tulipeltiä päin...
  12. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    No "ratkoin" ku nyppäsin sen sieltä veketsuu ja päräytin softan lastulle. Silloha se toimii iha hyvi jos läppäri o kokoajan siinä kiinni. :D eli just ku tarvii säädellä.
  13. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Tänää kävin tiellä testaamassa niin ei se paine onneks heilunu mihinkään. Varmaan säädin vaa touhus jotai ku tallissa polki että just alko menee ahdoille ja päästi kaasun pois ku kehannu rajottimelle huudattaa. :)
  14. Slider

    Lancer GTI -93, Febiz

    Tuo huoltoluukku toho polttoainepumpun kohdalle on kyllä aika hyvä idea. Itelläki lancerissa jotai polttoaineongelmaa ja vähä nihkee kyllä jos pitää aina tankki pudottaa alas kun pumppua rovehtii. :(
  15. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Meninki ja sainki ja vaikka mitä härskiä nyt tuleeki mieleen, tossa ehkä kaks parhainta kuvaa mitä oon räpsiny ottaen huomioo että noi on kännyllä otettu mutta ees valaistus on suurinpiirtei sama, kyllähä sitä mystistä kiiltävää väriä vaan jopa paluupuolelle kertyy vaikka pumpun pyöritystä ei...
  16. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Eilen tuli pyöriteltyä pumppua ainakin muutaman tunnin edestä, minusta kokoajan lisääntyy rojun määrä siinä paluulinjassa olevassa suodattimessa, mitähän lie muka tekee se korkeapainepuolen suodatin. Noh jokatapauksessa rupesin nyt puuhamaan tuota painemittaria kabiiniin mikä on pitäny tehä jo...
  17. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Koska arkena on niin kiva näiden kans puuhata niin sen tunteroisen tänää pyörittelin pumppua niin että paineensäätimen tilalla oli sellanen perus m filterin suodatin mistä näkee läpi. Viikonloppuna ku alotin ton homman ja siihe jotai mustia piskuja tarttu niin ajattelin et joo tää on tää perus...
  18. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Hemmetti soikoon, kesällä huomasin ekan kerran että tää nykäsee kun kääntyy vasemmalle, sillon oli tankki tyhjä ja luulin että johtu siitä ku kaikki galantit ollu vähä sellasia nykijöitä ku höyryillä ajelee. Ja nelivedot varsinki vähä erikoisia tuon loiskekaukalonsa takia. Noh aattelin sit tos...
  19. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Joo kaipa se käytön puute on yks potentiaalinen jarrulevyjen pilaaja :P Mitäpä niitä vaihtelemaan jos paloja ei lähde ja paksuus vaan riittää.
  20. Slider

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'

    Maanantaille on varattu leima-aika, mitään pienintäkää epäilystä ei tietysti ole etteikö menis läpi ku nuo ruostuneet jarrulevyt on heitelty metallikuormaan. :cool:
Ylös Bottom