Hakutulokset

  1. C

    Galant -00 2,5L V6 automaattivaihdelaatikon ongelma?

    Vs: Galant -00 2,5L V6 automaattivaihdelaatikon ongelma? Momentinmuunninta kannattaa kysyä myös JN Trading:ltä.
  2. C

    Galant 2.4 Gdi ongelma kaasuläpän vaihdon jälkeen

    Vs: Galant 2.4 Gdi ongelma kaasuläpän vaihdon jälkeen Olisin kyllä olettanut, että ECU-Testing tai BBA-Reman tasoinen pulju pystyisi TPS:n säädön tekemään penkissä. Ei sitten noillakaan hinnoilla näköjään saa valmista pakettia. No MUT-II:lla TPS:n asento säädetään siten, että molemmilta...
  3. C

    -01 gdi galanttiin sisähaaran läpivienti

    Vs: -01 gdi galanttiin sisähaaran läpivienti Toinen vaihtoehto. KLIK
  4. C

    EA-Galantin ohjaustehostin

    Vs: EA-Galantin ohjaustehostin Itse soitin suoraan ja sain homman sönkättyä toisella kotimaisella. Ne mittarilukemat ei ole maileja, 1 mil = 10 km. ;)
  5. C

    EA-Galantin ohjaustehostin

    Vs: EA-Galantin ohjaustehostin Omiin kokemuksiin viitaten ei maksa vaivaa alkaa sen pumpun kanssa taikinoimaan. Ruotsista löytyy satkulla pumppu alle 100 tkm ajetusta. KLIK
  6. C

    EA-Galantin ohjaustehostin

    Vs: EA-Galantin ohjaustehostin Jos en nyt ihan väärin muista, niin se on painevaraaja, joka tasaa pumpun tuottamaa painetta. Eikös siinä ollut välissä kupariprikka, joka olisi syytä aina uusia.
  7. C

    Galant-97:ilmastointi ja lämmityslaite TOIMII NYT !!KIITOS

    Vs: Galant-97:ilmastointi ja lämmityslaite TOIMII NYT !!KIITOS Kyllä se lämpötilaraja on jokaisessa ilmastointijärjestelmässä. Muutenhan höyrystinkenno vetäisi jäähän.
  8. C

    2.4 Gdi jakopää?

    Vs: 2.4 Gdi jakopää? Kannattaa ainakin hihnaa vaihtaessa tarkistaa suurennuslasin kanssa ne jakopään hihnapyörät mahdollisen kuluman takia. Hihnan vaihto merkkiliikkeessä on lopulta aika halpa vakuutus. Nimim. kantapään kautta oppinut...
  9. C

    Galant 2,4 GDI -99 käynnistysongelmat?

    Vs: Galant 2,4 GDI -99 käynnistysongelmat? Tuo nokka-akselin asentotunnistimen koodi voi hyvinkin pitää paikkansa. Tämän tyyppiset anturit oireilevat monesti alkuun lämpöriippuvasti, eli lämpinä aiheuttavat ongelmia, mutta kylmänä toimivat normaalisti. Paikallista tuo anturi ja pidä matkassa...
  10. C

    EA-Galantin ohjaustehostin

    Vs: EA-Galantin ohjaustehostin GDI Galluun vaihdoin aikanaan tehostinpumpun, kun alkoi mouruta ikävästi. Ruotsista löytyi silloinkin sopivaan hintaan korvaava. Mielenkiinnosta purin pumpun, mutta eipä siitä tullut hullua hurskaammaksi. Isompia kulumisen jälkiä ei näkynyt. Kokeeksi kuitenkin...
  11. C

    GDI Galant tyhjäkäynti?

    Vs: GDI Galant tyhjäkäynti? Tuskin sinne lootan kylkeen kovin montaa johtoa menee. Ei muuta kuin kaivamaan. Eikös sinultakin löydy sama huoltomanuaali, josta kaivaa kättä pidempää. Tomaatin kanssa tämä tyhjäkäynnin säätö laatikon öljynlämpötilan mukaan olisi jotenkin perusteltavissa...
  12. C

    GDI Galant tyhjäkäynti?

    Vs: GDI Galant tyhjäkäynti? Tuolla edellä olen laittanut speksejä, joissa laatikon öljylämpöanturin mukaan säädetään tyhjäkäyntikierroksia. Käytetäänkö tuota tietoa johonkin muuhun, en ole ehtinyt tutkailla? Entä jos kylmästi ottaa tuolta anturilta piuhat irti ja anturin tilalle ensin...
  13. C

    GDI:n kaasuläppäkotelon purkaminen

    Vs: GDI:n kaasuläppäkotelon purkaminen Täsmälleen samanlaiseen päätelmään päädyin jo muutama vuosi sitten, kun omaa kaasulappäkoteloa ihmettelin. Tuo Reinon kotelo taitaa olla päivitettyä versiota, kun omassa kestomagneetti oli kiinni akselissa vain muutamalla liimatäpällä. Noen aiheuttama...
  14. C

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Irrota suuttimien ohjauksen moninapainen liitin (kaikkien suuttimien johdot samassa liittimessä). Irrota korkeapainepumpun/paineensäätimen paluulinja ja ohjaa keräysastiaan (voi seurata, miten polttoainetta/ilmaa tulee). Starttaa moottoria, jotta saat PA-järjestelmän...
  15. C

    galant -97; etupään ongelmat ohjauksessa ym.

    Vs: galant -97; etupään ongelmat ohjauksessa ym. Miksi näin, miksi ei kerralla vaihda nesteitä huuhtelemalla? ;) Imetään säiliö tyhjäksi. Irrotetaan paluulinja säiliöltä ja ohjataan keruuastiaan. Paluulinjan liitos säiliöltä tulpataan. Säiliöön tuoretta nestettä. Nostetaan etupää pukeille...
  16. C

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Merkkiliikkeen MUT-II:lla olisi ilmeisesti antanut koodin 56, Abnormal fuel pressure. Siirtopaineen pitäisi olla 3,2 bar ja korkeapainepuolen 40-69 bar. Tuo tyhjäkäynnin 50 bar oli siis hyvin haarukassa. Saako sillä testerillä luettua dataa ajossa? Ehdottomasti...
  17. C

    GDI Galantin huohotinputki

    Vs: GDI Galantin huohotinputki Joskus kokeilin tulpata sen huohottimen liitoksen läppäkotelon päällä ja päästin huohotushuurut suoraan ulkoilmaan (paineventtiili moottorin päässä). En havainnut auton toiminnassa mitään muutosta. Sama tilanne purge-valvelta polttoainetankin tuuletushuurujen...
  18. C

    Galant 2.4 GDi akun koko?

    Vs: Galant 2.4 GDi akun koko? Nafti on tuo sijoituspaikka keulalla. Fyysisten rajoitusten takia sinne ei taida saada kuin max ~65 Ah akun. Joskus olisin itse toivonut suurempaakin kapasiteettia. Esim. Exiden hakukoneella voi ihmetellä sitä mitoitusta koneen äärellä.
  19. C

    Vikakoodi ja kaasuläppäkotelo

    Vs: Vikakoodi ja kaasuläppäkotelo Täällä ollaan nyt kyllä äimän käkenä. Puhutaanko nyt tosiaan Galant 2.4 GDi vm. 2000? Lähteekö sieltä kaasupolkimelta tosiaan vaijeri konetilaan? Olen kyllä vahvasti elänyt siinä uskossa, että näissä on kaikissa kaasupolkimen juuressa potentiometri...
  20. C

    Vikakoodi ja kaasuläppäkotelo

    Vs: Vikakoodi ja kaasuläppäkotelo Code No.91 Electronic-controlled throttle valve system: Probable cause: *Short in communication line *Malfunction of engine ECU *Malfunction of throttle valve controller (TVC=kaasuläpän ohjausyksikkö) Tuon koodin antaa esim. häiriö ECU:n ja TVC:n välisessä...
Ylös Bottom