Hakutulokset

  1. BamBu^^

    Mitsubishi Evo VII öljyvalo

    Eli kyseessä evo 7. Sytytti öljyvalon kesken matkaajan 6km koneen kasauksen jälkeen. Onko näissä jossain öljylinjassa tulppaa mikä voisi irrota? (Kanava auki) Kansi ja lohko koneistettu. Uutta melkein kaikki koneen sisällä. Öljypumppu ja -kello vaihdettu. Myös johtosarja kellolle. Kokeiltiin...
  2. BamBu^^

    antennipiuha evo 7 APUA!

    Eli mistä kautta antennipiuha on vedetty mankalle? Oon yrittäny ettii piuhaa useaan otteeseen pilareista, mankan takaa jne.. Tuodaanko piuha kattoverhoilun alla mankalle vai mistä? Oon uutta mankkaa asentaa ja oos kiva saada radiokin kuulumaan. Edellisessä ei radio kuulunu ku luovutin piuhan...
  3. BamBu^^

    Pk-seudulla kansiremppaa?

    Oisko jollain tietoa jostain luotettavasta pajasta pk-seudulla joka tekee kansiremontteja? Uudet pultit ja tiivisteen oon hankkinu. Eli jäljelle jäis vaan vaihto ja plaanaus. Kiitoksia etukäteen! :peukku
  4. BamBu^^

    Lahdenväylän ketjukolari

    http://www.youtube.com/watch?v=gVTUHkFO95M Ajakaahan varovasti.. :driver
  5. BamBu^^

    Evo 9:n konepeitto evo 7:an?

    Olen yrittänyt etsiä kuvia evo seiskasta missä olisi ysin konepeitto, mutta en ole mistään löytänyt moista. Jos täällä foorumilla on jollain linkkiä kyseiseen kuvaan nii postatkaa ihmeessä tai joku joka osaa käyttää photoshoppia niin voisi ystävällisesti muokata sellaisen. (esim. siniseen...
  6. BamBu^^

    Evo 7 flekti pimeenä.

    Eli 2001 vuoden evo seiska kyseessä. Auto oli st-motorsilla ohjelmoinnissa ja siellä huomasivat, että konetilan puoleinen flekti on pimeenä. Autoon asennettu joskus iso alumiinisyylari jossa kummallakin puolella flektit. Flektin ohjausyksikkö ei kuulemma toimi. Lähti pyörimään kun anto virtaa...
  7. BamBu^^

    Kiire huoltoon?

    Ei näin.... :seina
Takaisin
Ylös Bottom