Hakutulokset

  1. M

    Lancer -91 1.5 hyytyi ajosta, ei starttaa enää

    Moro taas pitkästä aikaa.. mulle tuli ongelma.. autoni akku oli sökö ja ostin uuden. sen jälkeen ajoin noin 120km kunnes huomasin että alkoi valot ja kaikki muutkin vehkeet hyytyä autosta.. sit se sammu ja noin 5 min päästä käynnistyi uudelleen. Auto oli käynnissä noin 2min jonka jälkeen hyyty...
  2. M

    etu- ja takavaloja mitshubishi lanceriin vm 1991.

    Moro.. olisi kiva saada jotain kivaa auton ulkonäköön.. kun siinä on jo gti puskurit paikallaan ja sitä on madallettu aika paljon.. olen yrittänyt etsiä netistä. apu olisi kiva. tai sitten sellainen homma että onko minkään auton etuvalot edes lähelläkään mitsun valoja.
  3. M

    VIRTA PIUHAN SULAKKEEN PALAMINEN!!!???

    Ongelmani on siinä että 80A putkisulake palaa noin 1 minutin kuuntelun jälkeen. polttaa sen sulakkeen aina kun lisään tehoja vahvarista ja lisään volumea?? Missä voisi olla vika?? autossa on ads AMC3000.2 vahvari. onko syy siinä kun vahvistimessa on 3 kpl 40A sulaketta niin täytyykö siinä olla...
  4. M

    MITSUBISHI LANCER 1991 1,5 RUISKU

    Moro... Mulla olisi ongelma..Lähdin eilen aamulla ajamaan töihin autolla, olin ajanut jonkun 10km ja sit liikennevaloissa auto sammu. Ei lähtenyt enää käyntiin eikä käynnisty vielläkään.. mitä vikoja saattaisi olla?? starttaa hyvin.. bensaakin on..
Takaisin
Ylös Bottom