Hakutulokset

  1. D

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) onko tämä nyt ma 25.7?vois yrittää tulla käymään vihdosta viimein..
  2. D

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? tämmöinen siitä tatskasta tuli :)
  3. D

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? uudesta tatuoinnista :) tuli iso tatuointi vasemman lavan kohdalle..1/4 selän kokoinen :D
  4. D

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) ei päässyt tutustumaan kerholaisiin kun iski hirveä päänsärky :'(
  5. D

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) oho..kappas :seina :D no jos uskallan niin tulen :D
  6. D

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) ois kiva tulla,mutta uskallanko :D monelta alkaa?jos salin jälkeen tulis..
  7. D

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) onkos tää nyt sitten ens ma? ???
  8. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt joo juuri niitä..paljonko huudat niistä? :) ja mistä olisi noudettavissa?
  9. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt hydrauliikka letkulla korjattu väliaikasesti..mutta pitäs ostaa ihan se putki+letku sinne..mutta mistä?ja hapettuneet on..
  10. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt joo tosta mun parvekkeelta nään auton suoraan :) mulla muuten meni poikki ne ohjaustehostajan letkut+putki pohjasta, niin mistäs sellasia kannattaa kysellä??
  11. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt mitä huudat niistä?onko kuinka vaikeat vaihtaa..?anteeksi tietämättömyyteni :/
  12. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt Minkä näköset?kuvaa? :) tässä mitsu omassa pihassa ;)
  13. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi GTO No nyt on mitsu pihassa :) kyllähän tuo aika iloseen liikahtaa,mutta ei se pahitteeksi oo lisää voimaa laittaa ;) oikealta ajokin luonnistui ihan hyvin!
  14. D

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Moikka kaikille! Olen itsekin kohta tuore mitsun omistaja,auto odottaa vaan että haen sen kotiin :) haen siis mitsu gto:n,vuosimallia -91,twinturbo. Itse olen -87 syntynyt nainen tuusulasta.
  15. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt on pakko olla savihousun ex-kiesi koska tää mitsu on ollu yhdel omistajalla,keravalla ja just tuolta lueskelin niin ajat täsmää ja savihousu viel asuu keravalla..tai on ainakin asunut
  16. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt Ensirekisteröity: 17.11.2009 Tuontimaa: 826/Iso-Britannia Ulkomainen rekisteritunnus: H415 CDM Suomessa ollut yhdellä omistajalla ja nyt liikkeessä.
  17. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt aa,ok..no pitää tilata noi tiedot kun pääsee kotiin. :)) mitsu polttelis jo paljon,kun saisivat vaan katsastettua sen nyt pian niin pääsis hakee auton kotiin :)
  18. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=28618.0 tuolta ekalta sivulta löytyy kuva..onkohan sama auto??
  19. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt jos putket ei vakiot niin sitten todennäkösesti tää on kerholaisen vanha,ja siinä tapauksessa myös on japsituonti.jakopää on vaihdettu ja uudet turbot myös.
  20. D

    Mitsubishi 3000 gt

    Vs: Mitsubishi 3000 gt japsituonti se pitäis olla ainakin.ymmärsin että tää on jonkun kerholaisenki vanha auto.. onko tollaiset ulostulot näissä vakiona?
Takaisin
Ylös Bottom