Hakutulokset

  1. TailsTheFox

    Pajeron bensamittari ja moottorin lämpötilamittari

    Jeps... Tuosta vm.1990 Pajerosta meni yhtäkkiä bensamittarin neula ja moottorin lämpötilan neula yhtäkkiä ihan alas, eli eivät näytä mitään. Sammutin auton, ja käynnistin uudelleen, mutta eivät näyttävästi ruvenneet toimimaan.. Arvelin että olisi sulake mennyt, mutta ei ainakaan siitä...
  2. TailsTheFox

    Mitsubishi Pajero -90 Takalasin pyyhin

    Niin, tuo pajeron takalasin pyyhin ei toimi... Mikä siinä voisi olla vikana? Kun nappulaa painaa, niin ei mitään tapahdu :nykii Sulake on katsottu ja kunnossa on, mutta takalasin pissapojan nestettä ei ole yhtään... Tarviiko se sitä toimiakseen?
  3. TailsTheFox

    Ketun -90 Pajero

    Sanokaa vapaasti mielipiteenne ja kyselkää ihmeessä jos jotain kysyttävää on :peukku
  4. TailsTheFox

    Ketun Pajero 1990

    Noniin, elikkäs tuli hankittua tuollainen Mitsubishi pajero :D Tässä olisi pientä listaa, mitä olen tekemässä siihen: - Takalattia pitäisi peittää vanerilla, ja siihen huopa - Kaikki paneelit päällystää uudella nahkalla tms. - Ostaa uudet hifi vehkeet: Tässä ainakin tämänhetkiset...
  5. TailsTheFox

    Auton sisustaminen

    Terve, minun tarvitsisi sisustaa Pajeron takalattia jollain huovalla tms, Mitä te ehdottaisitte ja mistä? Naapuri ehdotti että puulla, laverilla / sen tapaisella lattian laittais, minä taas olen huovan kannalla... Mitä te ehdotatte? Ja niin, mistä?
  6. TailsTheFox

    Mitsubishi Pajeroon TAI L200:seen sopivat hifi-laitteet

    Onkos neuvoja, kun ostan auton syksyllä, L200:sen tai Pajeron,niin hifivehkeiden asennukseen ja sopivuuteen? Olen ajatellut, että radion pitää ainakin olla sellainen, että siinä on USB ja toimiva... Jotkut pienet kaiuttimet voisi olla,ja niihin tarpeelliset vehkeet. Minulla ei ole yhtään...
Takaisin
Ylös Bottom