Hakutulokset

  1. I

    Lancer A172 1400 -81 tuli hankittua

    Nyt on menty vuosia ilman mitsuja. Syksyllä tuli pihalle Grandis ja tänään hain museo ikäisen Lancerin. On hienosti säilynyt Lanceri, edes radiota kukaan ei ole asentanut 43 vuoden aikana. Ainut pilalla oleva asia on takapenkki, jonka hiiret on tuhonneet.
  2. I

    Lancer 79-83 takaveto osia

    Nyt on mahdollista tarjolla otsikon käytettävissäesta autosta osia - konepelti - tavaratilan kansi - ovet (huonot mutta ikkunat ja mekanismit paikoillaan) - taka-akseli (ei jarruja) - valoja (takavalot vedetty takavalo sprayllä koko punaiseksi) Saattaa löytyi muutakin. Mutta tekniikkaa ei...
  3. I

    Outlander 2003 vaihteisto ongelma

    Olisko kenelläkään saada aikaan varaosa numerot vaihteiston laakereille. Pää-akselin (input) laakerit tarttis saada hankittua. Auto on siis: Mitsubishi Outlander 2.0 4WD vuosimalli 2003 (ei turbo)
  4. I

    Pajero Mk2 taka-akseli

    Tarve olisi vm. 1991 2.5td automaatti pajeron taka-akselille. Tarjotkaa yv:llä hintapyynnön kera, kiitos.
  5. I

    Varaosien saatavuudesta vanhempiin mitsuihin?

    Vs: Varaosien saatavuudesta vanhempiin mitsuihin? autonvaraosat24.fi - tuolta olen itse tilannut osia, kohtuu nopeasti tuntuu tulevan. Ja näytti jonkin verran -82 mallin Galanttiinkin osia olevan tarjolla.
  6. I

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi Tulihan se imusarja kokonaisuudessaan puhdistettua?? Täältä löytyy haulla paljon GDI-asiaa, kun vaan jaksaa kahlata läpi.
  7. I

    Blaupunkt Evo9

    Vs: Blaupunkt Evo9 Onko evossa ollut ihan oma edition?? Mutta on semmonen Blaukkarin mitsubishi edition tuolla ylimääräisenä.
  8. I

    Gti Lanceri Pätkii ja käy huonosti

    Vs: Gti Lanceri Pätkii ja käy huonosti Miltäs ne uudet suuttimet nyt näyttää?? Onko siellä likaa syöttöpuolella. Tämä tuli vaan mieleenkin kun mulla joskus galantissa tuli sellaista ihme likaa suuttimiin vaikka suodatin oli vaihdettu.
  9. I

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=5172.0 tuolla on imusarjan puhdistuksesta juttua. Itse en ole tehnyt, mutta ymmärtääkseni lähinnä aikaa se vaatii. Kannattaa varmaan kertoa missäpäin auto on, jos vaikka klubista löytyisi paremmin tietoa missä...
  10. I

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi Imusarja puhdistettu??
  11. I

    Galant 2.4GDI öljyvuoto

    Vs: Galant 2.4GDI öljyvuoto Tulipa ajatus ohjaustehostimesta ... että onko se ihan moottoriöljyä vai voisko olla tehostimen nestettä.
  12. I

    Huoltokutsu / tehdaskampanja R30297

    Vs: Huoltokutsu / tehdaskampanja R30297 Rauman Deltassa mun auto kävi tänään kyseisessä rempassa ja ihan siististi oli hoidettu.
  13. I

    Turbomoottorin öljyn kierto

    Vs: Turbomoottorin öljyn kierto Kysyn sen takia kun täytyy rakennella turbolle öljynkierto, niin voiko tuota jotenkin hyödyntää ??
  14. I

    Turbomoottorin öljyn kierto

    Vs: Turbomoottorin öljyn kierto Mikä tässä kuvassa on tuo punaisella ympyröity ??
  15. I

    Colt 1985 autoradio

    Vs: Colt 1985 autoradio Eli jotain tällaista siinä on ollut ... http://www.muamat.com/adpics/4a0a9ec8d611cc44ce7f87d50.jpg
  16. I

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Ostin Viton ... nuo kaksi sanaa varmaan riittää vastaukseksi otsikkoon. Mutta täsmennän nyt sen verran että takajarru jumppaa olen nyt 16tuntia harrastanut, loppu tulemana välttävästi toimivat jarrut. Vielä olis hitsattavaa ja paljon muuta.
  17. I

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Lancerin kojetaulu sai vähän keinonahkaa ja hiilikuitu teippiä päälleen. Ei onnistunut hyvin mutta saa kelvata ... alkuun.
  18. I

    Varoituksen sana huijareista!

    Vs: Varoituksen sana huijareista! Tori.fi:ssä tehty kauppaa ja rahat on menneet. Esiintyi nimellä Miko Niemelä ja tilinumero FI8557008120409219 Rikosilmoitus tehdään maanantaina, tämä varoituksena kaikille ja vinkkinä ... googlatkaa tilinumero ennen maksua. Tälläkin löytyy muitakin huijatuksi...
  19. I

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Sain projektiin moottorin paikoilleen ja hionta hyvässä vauhdissa.
  20. I

    Lukkosarja + avain

    Vs: Lukkosarja + avain Siis noi on murjottu siihen pisteeseen että ne toimii ihan vaikka tasapäisellä meisselillä. Ongelma siis on se että noi saa 4 vuotiaskin auki ilman avainta ja ihan niin helppoa ei viitsisi autoon jättää. Olis ollu kiva laittaa kuva tavaratilan kannen lukosta josta ei...
Ylös Bottom