Hakutulokset

  1. I

    kilometrimäärät autossasi?

    Ex- Mitsu Lancer Gti -94 167 000km(vaihtoi omistajaa kesäkuussa -06) Nykyinen Sierra iS -85 645 000km ja toimii...
  2. I

    Evo 3 konepeltiä ja spoileria vailla..

    yks kaveri osti jostaa firmasta joka hommaa vissiinki japanista alumiinikonepeltejä(ainakin evo3) ja se makso jotain ~2000mk, tosin ilman ritilöitä..ja muutama vuosi sitten että en tiedä onko enää saatavilla..
  3. I

    Evo 3 konepeltiä ja spoileria vailla..

    eipä toi pelti kyl mun mielest kauheen hyvin istu, siis etureunasta..tulee etulokasuojista yli etuvalojen päälle..vai onkohan se ihan lopullisessa asennossa noissa asennuskuvissa?(esim. siinä missä lukee että istuu nätisti lampun kohdaltakin..?)
  4. I

    Käsijarrun vaijerin vaihto

    ei siinä mitään ihmeellistä oo..just viime viikolla vaihdoin..mun mielestä helpot vaihtaa..takapenkin istuinosa irti ja lattiamatto irti että sen vaijerin saa pujotettua sielt alta paikalleen..mul oli kolmest kohtaa kiinni auton alla se vaijeri.. tuntuu olevan vaan aika hyvän hintasia noi...
  5. I

    Mitsujen puhtaana pito :D

    kesäisin parin viikon välein tulee pestyä ja n. 1,5 kk välein vahattua..ja autoglymhän se aina hakeutuu siihen auton pintaan..eipä sitä paljon useammin jaksa ku pesu+vahaus+muu buunaus vie aina väh. 6 tuntia..
  6. I

    Käsijarru

    mulla oli/on sama homma..uusittu taakse levyt, palat, ja satuloihin sisuskaluja+tiivisteet..vaijeritkin pitäis uusia että pelais kunnolla mut on aika hyvän hintasia.. paikallisesta mitsuliikkeestä kun kysyin ni hinta oli 104 euroa kappale..
  7. I

    Lancer 1.8 Gti vm.96 madallusta???

    löytyykö kyseiseen lanceriin kynätolppia?vähä kiinnostais..kauppiaiden sivuja?
  8. I

    Oletko koittanut?

    mun mitsulla sellaset aika tarkalleen 30sek. mittarinopeuksista jos puhutaa..
  9. I

    Lancer 1.8 Gti vm.96

    käsijarru ja yleensäkin takajarrut on melko syvältä..omassa oli ainakin takasatuloitten sisuskalut umpiruosteessa..eipä täässä nyt just tuu muuta mieleen..
  10. I

    Lancerin etuvilkkujen kuvut

    semmosta vaan että onko joku ottanu noita etuvilkuissa sijaitsevia oransseja kupuja irti omasta lanceristaan? että mitenköhän tuo käytännössä tapahtuu? irrottamalla vilkuista lasit ja sen jälkeen kuvut vai ihan pelkästään rikkomalla kuvut se vilkun lasi paikoillaan? vinkkejä,kiitos...
  11. I

    1.8GTi:n madallusjouset hakusessa

    oisko kellää tietoa miten tohon uudempaan gti:hin,eli 93-96 koriseen, löytyis alustasarjoja(mielellään korkeussäädettävä)?eli merkkejä, jälleenmyyjiä sun muuta..
  12. I

    huippu nopeudet?

    karvan päälle 220km/h mä oon omalla lancerilla saanu mittariin..se on aika karu homma ku se menee nelosella muistaakseni sen 205 ja kierroksia löytyy siinä vaiheessa semmoset 7000-7500rpm..ja suljetulla alueella tietenkin.. ;)
  13. I

    isommat levyjarrut Lanceriin

    onko gti coltissa samat jarrut ku gti lancerissa?käyköhän noi ebc:n green stuffit tohon lanceriin ku kuulemma colttiin käy..ja alustasta kanssa,onko se mahdollisesti sama näiden kahden mallin kesken?
  14. I

    Marteliuksen putkisto

    no miten on asian laita?alkaako se martelius vääntämää putkistoa mitsuun?
  15. I

    Marteliuksen putkisto

    täältä löytyy yksi halukas lisää..miten olisi tällainen paketti:peltipakosarja,katin tilalle läpivirtaava pönttö eikä muutenkaan mikään kauhea "mökäputkisto" eli saisi olla melko hiljainen..?nimittäin katin poisto todennäköisesti vähentäisi kulutusta ::) mutta miinuspuoli on että auto ei mene...
  16. I

    Alustasarja ?? (madallus)

    nii mutta ku käy kuulemma gti colttiin eli siinä ei sitte vissii oo samaa alustaa ku gti lancerissa?
  17. I

    Alustasarja ?? (madallus)

    mites tuota noin ku toi weitecin alustasarja ei kuulemma käy gti lanceriin mutta gti colttiin sanoivat käyvän ja ei ollut varmaa tietoa onko niissä samat iskarit ja jouset niin voisko joku enemmän tietävä selventää hieman..?
Takaisin
Ylös Bottom