Hakutulokset

  1. Vanadium

    Moottorin puhdistaminen

    Täällä keskustelufoorumilla on ollut enemmän ja vähemmän puhetta noiden moottoreiden karstoittumisesta ja ventiilien nakuttamisesta. Tuttu pisti minulle hiljan linkin Subaru-foorumin puolelle, jossa oli keskusteltu varsin eksoottisesta, mutta kuulemma erittäin vanhasta kikasta saada karstat...
  2. Vanadium

    Kytkin GDI Galantiin -99-

    Arvelin kysäistä vielä clubilaisilta, että tietääköhän kukaan mikä on tilanne GDI Galantin tarvikekytkinpaketin kanssa. Itse olen nyt parista liikkeestä käynyt kyselemässä ja toiselta oli saatavilla vain painelaakeri ja toisen kuvastosta löytyi kyllä koko paketti, mutta sitä ei ole...
  3. Vanadium

    Uusi ilmainen autoalan lehti

    Katselin tuossa Subaru Clubin foorumia ja siellä oli joku tuonut esille, että nyt on tullut uusi ilmaisjakelulehti; mittari. http://www.subaruclubfinland.net/bbs/viewtopic.php?t=9749 Ainakin pikaisesti katottuna lehti vaikutti varsin asialliselta vaikka uusimmassa numerossa ei Mitsubisheistä...
  4. Vanadium

    -99 Galantin konsolin purkaminen

    Sattuiskohan kukaan tietämään miten em. mallisen Galantin konsoli purkautuu? En osaa sanoa onko vanhemmassa mallissa samanlainen konsoli. Luultavasti ainakin hyvin lähellä. Ostin tuon auton hiljattain ja koitan purkaa pois edellisen omistajan laittamaa antiikkista autosettiä. Fiksustihan se on...
Ylös Bottom