Hakutulokset

  1. J

    mitsujen katsatus

    Vs: mitsujen katsatus OHO KIITS
  2. J

    mopokortti asiaa

    Vs: mopokortti asiaa laitoin valituksen samantie eteenpäin ja saan kuulema ajaa ja olivat kovin pahoillaan jne.... :driver
  3. J

    mopokortti asiaa

    olisin semmosta kysellyt että olen 86 syntynyt ja omistan vain ja ainoastaan B kortin ni saanko lain mukaa ajaa mopoa? Poliisin sivujen mukaan kyllä saan koska minulla on korkeamman luokan kortti ja kortti riittää 3500 kg ja olikoha 8 henkilön kuljettamiseen... Mutta kerran pysäytettiin...
  4. J

    Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei

    Vs: Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei Mulla oli ohjaustehostin sökönä ja laturi viittävaille sökönä kummastakin on tai oli laakerit menny se nakutus on nyt tiessään ja saa :driver huolettomastti...
  5. J

    mitsujen katsatus

    ;D :driver käytin mitsukultani tossa katsatuksessa ja läpihän se meni että heilahti ei mitään vikaa vm 93 lancer 1.3 koneella.. mutta päästöt ihmetytti vaikka ei niissä kuulema mitään vikaa ole... mitkäs ne rajat olikaan... mulla päästöt oli tyhjäkäynillä CO 0,001 , HC 96 , O2 0,17 ...
  6. J

    Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei

    Vs: Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei ;D jipii ei ole kk laakerit eikä öljypumppu.. engine gleaneria heitetty ja öljyt vaihdettu ja nyt on tyhjäkäynti normaali ja tulpat vaihdettu ja piuhat... se ihmeen kilinä kalina kuuluu multa...
  7. J

    Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei

    Vs: Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei pitääpäs tarkistaa... mulla saattaa olla pumppu... kunnosta en tiedä yhtään, tuli varaosiksi ostettujen moottoreiden mukana... niin ja olishan mulla tuo 1.8 soch 16v konekin tuolla Tongue...
  8. J

    Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei

    Vs: Lancer -95 1.3 moottorin kalina, missä vika? edit: kalina lähti, bensanhaju ei itselläkin ilmeni sama vika tossa taannoin hirveä kilkatus kalatus kuuluu moottorin jakopään ja vesipumpun puolelta nyt on sitte jakopää ja vesipumppu vaihdettu ja kiristin.... jos se vielä tulee takas...
Takaisin
Ylös Bottom