Hakutulokset

  1. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kenenkäs musta evo 9 oli tänään hartelan työmaalla keilaniemessä?
  2. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? minähän siel olin mättämässä mäkki safkaa:)
  3. mik41987

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? itse kans koitin kiillottaa omista vanteista sitä eloksointia niin ei kyl hirveesti tapahtunut mitään ja ei todellakaan eloksointi lähde pois muuta ku hiomalla >:( itellä tulee nyt lipat maalattuna ja maalarille on sanottu et paljon sit lakkaa pintaan,ja itse vedän viel sit...
  4. mik41987

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? et:tä en muista ulkoa mut kumit on 235/35/19" ja en olis ruennutkaan noit vanteita hiplaamaan jos ei olis ollu pieniä käytön jälkiä :D aluks piti vaan killottaa lipat mut,sitä kromi pinnotetta ei hirveesti pysty kiillottaa, sit tuli mieleen et jos vetäs korin väriin ku...
  5. mik41987

    vapaavirtaus suodatin evo9

    elikkäs olisko kellään kokemuksia hyvistä vapareista mikä tulis evo9:siin ja mielellään semmonen mis tulis kaikki tarvittavat himpeleet mukana että ei tarvii ite virititellä ja mielellään kohtuu hintanen,joitakin katellu niin on aika tyyriin hintasia. tällä hetkellä on paikallaan vakio kotelossa...
  6. mik41987

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? itellä kans projektin alla kesä vanteet hyper forged joista olis tarkoitus poistaa kromaus lipoista ja sen jälkeen kiikuttaa vanteet jp autotuningiin joista ne maalaa lipat keltaiseksi ja päälle helmiäis lakkaa pintaa(paljon)sama kuin auton maalipinta,vanteen taustapuolet...
  7. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? näin sinut kans ajelemassa sil legumilla soukanväylällä.keulasta ei näkyny ku välijäähdytin :peukku ite olin kakkos autolla punaisella crv:llä
  8. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? juu peken entinen,ja nyt minulla ollu viime kesästä asti.muija on töissä siin factorissa niin kävin syömäs sinn :)
  9. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? joo kyllä varmaan olen ollut,tulee aika paljon käytyä siinä :)
  10. mik41987

    lancer evo scan gauge mittari

    Vs: lancer evo scan gauge mittari on virilastu laitettu,mut ei mitään boxia,voiko se sit sotkee sen lukemat? onko sulla sit vakio ohjelma?
  11. mik41987

    lancer evo scan gauge mittari

    on kellään kokemusta scan gauge mittärista mikä tulee obd porttiin. itellä ainakin on mittari mikä näyttää kaikki arvot päin persettä.ainut minkä näyttää oikein on nopeus ja kierros luvun. onks siin joku kikka kolmonen et saa toimimaan oikein? asetukset pitäis olla okein laitettu.
  12. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? joo siitä ajelen aina himaan päin :)
  13. mik41987

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? joo huomasin sut mut en sit kerenny morjestaa :) oot näköjään saanu evon liikenteeseen?
  14. mik41987

    evoon tulpat?

    mitkä tulpat kannattas hommata? mulla on tällä hetkellä briskin ER12s silver racing tulpat, ne ainakin penkityksessä alensi tehoja vakio tulppiin verattuna vaikka olevinaan tehotulpat :)
  15. mik41987

    evo9 vaihdevälin lyhennin?

    Vs: evo9 vaihdevälin lyhennin? mulla on 6-lovinen loota. ja vittu ku ei oo lukenu koulussa tuota englantia tarpeeks niin ei oikein älyä kaikkee mitä siin kysellään.meinaan sitä maksu tapaa ku painoin vahingossa sitä credit card maksu tapaa enkä paypal,sen jälkeen siihen ei tullu mihinkään et...
  16. mik41987

    evo9 vaihdevälin lyhennin?

    Vs: evo9 vaihdevälin lyhennin? käyköhän tuo 9:siin ku siin ei ollu mitään siitä mainintaa.kaikki muut evot kyl oli mainittu?
  17. mik41987

    evo9 vaihdevälin lyhennin?

    mistä löytys hyvä vaihdevälin lyhennin evo9:siin ja mitähän semmoset yleensä maksaa?
  18. mik41987

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla kyllä:D
  19. mik41987

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla kesällä tuli hommattua evo9 espoon suuntaan :driver
  20. mik41987

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä joo peke on tunnetusti tarkka mies ;D mut parhaani mukaan pidän autosta huolta:)
Takaisin
Ylös Bottom