Hakutulokset

  1. M

    Pienempi airbag ratti carismaan?

    Moi, Haluaisin tällaisen, olisi mukavempi kömpiä autoon. Onko tuollaista mitä voisi laillisesti laittaa? Carisma - 98
  2. M

    Carisman JB3 laatikon uudelleen laakerointi

    Vs: Carisman JB3 laatikon uudelleen laakerointi Mä aion tehdä tallaisen remontin heti kun joku kaupittelee mulle rikkinäisen/kunnostuskelpoisen carisman 5 vaihteisen manuaalilaatikon. (ks ostoilmoitus) Omaa käyttöautoa ei viitsisi pitää pois liikenteestä. Jos jollain on vinkkejä noista...
  3. M

    Carisma 1.6 -97 nykii ja pätkii kiihdyttäessä.

    Vs: Carisma 1.6 -97 nykii ja pätkii kiihdyttäessä. Mä totesin jossain netissä että on samat puolat kuin 2,4 litran mitsuissa ja jossain sebringissä tai pt cruiserissa. Tilasin Ebaysta kaksi puolaa postikuluineen 44€. Puolien, johtojen ja tulppien vaihdolla pätkiminen alle 3500 kierrosta ei...
  4. M

    Carisman JB3 laatikon uudelleen laakerointi

    Onko kellään kokemusta laatikon laakeroimisesta? Carisman laatikko ujeltaa 1,2 ja 3 vaihteilla, nelosella tai vitosella ei enää oikein kuulu.. Onko paha homma? takavetoisen laatikko on joskus aukaistu, samaten vm-91 lancerin laatikko laakeroitu itse.. Saakohan laakerit laakeriliikkeestä...
  5. M

    carisman pikkuvikoja.

    Vs: carisman pikkuvikoja. Kun otti silmät käteen niin onhan se liitin kaasupolkimen lähellä keskikonsolissa... Pitää vaan jossain luetuttaa noi koodit.
  6. M

    carisman pikkuvikoja.

    Vs: carisman pikkuvikoja. Pikkuviat korjattu ja bitumia laitettu takakonttiin. Ehkä hiukan hiljeni. Vielä mietityttää tuo auton laiskuus. Vääntää alhaalta tosi hyvin mutta sitten ei tapahdukkaan mitään. Neljän ja kuuden tuhannen kierroksen välillä meno on rivakampaa. Joskus sammui...
  7. M

    carisman pikkuvikoja.

    Vs: carisman pikkuvikoja. Kiitoksia, tällaiseen tulokseen olen itsekkin tullut! Toi carisma on käsittämättömän hyvä budjettiautoksi! Katsotaan miten paljon jaksan motonetin bitumilevyä kiinnittää pelteihin. Vielä kun tuon saa hiukan hiljaisemmaksi niin en taida tarvita muuta autoa moneen...
  8. M

    carisman pikkuvikoja.

    Vs: carisman pikkuvikoja. Kiitos! Oikein täsmätietoa aiheeseen! Mulla on kaukosäätimellä tuo keskuslukitus. Miten en älynnyt että tuo ovikatkaisin on b-tolpassa... Ihan kiva auto, mä tykkään. Kulutus oli vain 6,5 ekalla täydellä tankilla jolla ajoin!!!??? Tosi rauhallisesti on kyllä ajettu...
  9. M

    carisman pikkuvikoja.

    Tuota tuota, todella monta sivustoa kävin lävitse mutta en näihin asioihin löytänyt valmiita keskusteluja. Uutenä täällä kirjoittelen, Carisma -98 tuli hankittua ja erittäin siisti yksilö. 180tkm 1,6, ilmastointi. Huomioita: Startatessa kone pyörii aina pari kierrosta ennenkuin käynnistyy...
  10. M

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Tervehdys, Mitsuilla on tullut ajeltua jo 10 vuotta mutta tällä palstalla en ole edes vieraillut... Autoja on ollut L200, Lancer 91 (näihin löytyisi osia), Lancer 97 (olisi hajalla oleva kone 1,3 ja ehjä laatikko), nyt Diesel Focus harharetken jälkeen...
Takaisin
Ylös Bottom