Hakutulokset

  1. T

    Grandis osia

    Vs: Grandis osia Onko missä kunnossa ajovalot? Tai siis kuinka haalistuneet? Tuleeko korkeudensäätömoottorit mukana?
  2. T

    Grandis -06 ajovalon korkeudensäätö moottori ei toimi

    Tervehdys, katsastuksessa tuli ilmi kartturin puolen ajovalon korkeudensäätömoottori ei toimi... Tilasin uuden moottorin (toyota avensis, 26euroa, joten ajattelin kokeilla... ) joka prikuulleen samanmoinen kun grandiksessa, mutta kun ei toimi niin ei toimi. :seina Mittasin yleismittarilla...
  3. T

    Evo3 käsijarruvaijerit

    Vs: Evo3 käsijarruvaijerit onkos tullu vastausta tähän probleemiin? mulla olis sama pohdinta päällä :D
  4. T

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla II ollu kilvissä jo pari kuukautta porvoon suunnalla!
  5. T

    evo II tyhjäkäynti onkelma! apua!

    Vs: evo II tyhjäkäynti onkelma! apua! rupes tänään olee tyhjäkäynti 1000-2000 välillä. ja aina ku pysähtyy ni palaa suht nomaalii. auto on ollu mulla puolisen vuotta ja ei se ennen oo noi paljoo heittäny. voiko olla mahollista ku toho on joku briteissä asentanu timerin, ja jos oon oikein...
  6. T

    evo II tyhjäkäynti onkelma! apua!

    elikkä tyhjäkäynti jää ajon aikana n. 1200-1500rpm. sitten kun pysähtyy niin tyhjäkäynti valuu takasin normaaliin. voiko olla tyhjäkäyntimoottori sökönä? viisaammat neuvokaa! kyseessä tosiaan evo 2
Takaisin
Ylös Bottom