Hakutulokset

  1. hapis

    O: Galant vr4 / Evo 1-3 kytkin

    Olisi tarve saada jostain vanhemman vr4/ Evo 1-3 kytkin setti. Saa tarjota jos löytyy varastoista sopivaa settiä. Tai jos ei koko settiä niin erillistä asetelmaa tai levyä. YV:llä tavoittaa T:Hapis
  2. hapis

    Hapis-Dyny-4 /vr4 /Ralliart- puzzle.

    Laittakaa tuosta tänne jotakin kommenttia jos tuntuu siltä
  3. hapis

    Hapis-Dyny-4 /vr4 /Ralliart- puzzle.

    Moro.. Nyt kun sain itsestäni niskasta kiinni niin jos vaikka laittais vihdoinkin tuon omankin sekasikiön tarinan tänne. Elikkä Auto on kiertänyt harraste pajoja jo toistakymmentä vuotta..Kulkenut täälläkin foorumilla saattaa olla ihan tuttu vehje jollekkin. Mulle se siirtyi keväällä 2012...
  4. hapis

    AEM-Moottorin ohjauksen Opetus.

    Mahtaiskohan täältä foorumilta Löytyä jotain pätevää seppää joka osais auttaa mua tekemään järkevät kylmä käynnistys kartat dyny-4 vr4. Muuten ei ole vaikea säätää mutta en saa kylmäkäynnistys karttoja kohdalleen. On olemassa pohjakartat mutta kun californiassa ei olla osattu varautua ,että...
  5. hapis

    E39A Takasiipi...Dilemma.

    Terce. Olisiko täällä jotakin kaveria kenellä oisi tietoa mistä laitteesta nuo takaspoilerin sivujatkot ovat.Olisi itselle tarve tuollaisille ,mutta onko edes turhaa lähteä etsiskelemä'än mailmalta. Ei meinaan ole tullut ainakaan mulle tollasia missään vastaan ennen..Ja nyt kun näki noi lisä...
Takaisin
Ylös Bottom