Hakutulokset

  1. P

    -89 1.3 Coltin sytytysongelmat

    Vs: -89 1.3 Coltin sytytysongelmat Juu nyt käy kun sytytys saatu kohdilleen. Piuhat oli oikein, mutta kun jakaja oli ollut irti niin meni hetki kun sai kipinän oikeeseen pyttyyn oikeeseen aikaan.
  2. P

    -89 1.3 Coltin sytytysongelmat

    Vs: -89 1.3 Coltin sytytysongelmat Tulppien vaihdolla tuli nyt hyvä kipinä, mutta tulos silti sama, että ei lähde käyntiin. Vähän yrittää, muttaa sitten ikäänkuin lyö koneen jumiin kun meinaa käynnistyä. Johdot nyt pitäis olla oikeassa järjestyksessä, mutta tuli mieleen olisiko sittenkin mennyt...
  3. P

    -89 1.3 Coltin sytytysongelmat

    Vs: -89 1.3 Coltin sytytysongelmat Todennäköisesti pyöriä kyllä just oikea kun vanhaan vertasin. Ja kokeilin kyllä sillä vanhallakin pyörijällä ja ei käynnistynyt. Siis nuo mitä vaihdoin siis tuskin aiheuttavat ongelmaa, kun kuitenkin vanha kansi, pyöriä ja johdot olivat suht hyväkuntoisia ja...
  4. P

    -89 1.3 Coltin sytytysongelmat

    Minulla on colt 89 1,3 8 venttiilinen. Sytytyksessä ongelmia eli ei käynnisty. Tulpanjohdot, tulpat,. virranjakajankansi ja pyöriä vaihdettu ilman tulosta. Kipinä tulee suht normaalina puolalta, mutta kun ottaa tulpan pois ja kokeilee, niin kipinä haapuilee vaisuna tulpan päässä, muttei...
  5. P

    -89 coltin kaasari ongelma

    Vs: -89 coltin kaasari ongelma Bensapumppua en ole vaihtanut itse ja tuo auto aikaisemmin toiminut moitteetta. Tuo vika ilmennyt vasta äskettäin. Tuota paluuputki hommaa pitää nyt tutkailla kun ongelma ei kaasarin vaihdosta korjaantunut. Kun yhdellä korjaamolla kävin niin epäilivät tuota...
  6. P

    -89 coltin kaasari ongelma

    Minulla on colt 89 8v kaasarilla varustettu malli. Ongelma tuli kaasarista mikä sylkee bensaa kaasarin alapuolella olevasta huohotin putkesta aikas tavalla. Samalla tyhjäkäynti on tukkoista kun moottori tuntuu saavan liikaa polttoainetta. Epäilin viaksi neulaventtiiliä tai rikkimennyttä kohoa...
Takaisin
Ylös Bottom