Hakutulokset

  1. K

    Outlander 2.2hdi vm. 2010 automaattivaihteistoöljyn vaihto.

    Moottorissa on sellainen toiminto, että jos DPF- suodattimen poltto ei mene loppuun asti vaan jää kesken, se polttoaine jota ennen polttoa pumpataan DPF- suodattimeen, paluu moottorin öljytilaan ja nostaa öljyn tasoa aika hyvin. Sen takia öljy voi valua vaikka vaihteistoon.
  2. K

    Outlander 2.2hdi vm. 2010 automaattivaihteistoöljyn vaihto.

    Moi kaikille! Tässä on ohjeet miten öljy täytyy vaihtaa TC-SST laatikossa. Tärinä kiihdytyksessä johtuu siitä, että huollossa öljyn vaihdon jälkeen ei tarkistetta öljyn tasoa alla kuvatulla tavalla. TC-SST vaihteiston öljyn vaihto tapahtuu seuraavasti: Vaihteistoöljyn vaihto (1 vaihe) 1...
  3. K

    TC-SST remonttia.

    Vs: TC-SST remonttia. Ite tilaan kytkin-paketti Ukrainasta, siellä pojat rakentavat TC-SST kytkimiä vaikka kevlarista. Linki EVO:lle, mutta Outlanderillekin ne tekevät kytkimet. Hinta noin 1000-1200 USD. http://dekaclutch.com/index.php?route=product/category&path=74_82 Mitsu teki v..maisen...
  4. K

    Mitsubishi Outlander 2,2 HDI

    Vs: Mitsubishi Outlander 2,2 HDI Jos robotti-vaihteisto, sitten vaihteiston sähköhydrauliohjainyksikkö on mennyttä.
  5. K

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Mulla oli sellainen vika. Kun mittarissa oli noin 5000 km, alkoi kiihdytyksessä tärinä käymään auton rungossa, rattikin tärisi. Kävin monesti huollossa kysymässä, mistä se johtuu? Huollossa kukaan ei osannut sanoa yhtään mitään. Mittariin tuli 40 000 km...
Ylös Bottom