Hakutulokset

  1. E

    evo 9 kestävyys

    Vs: evo 9 kestävyys Mulla omassa Evo7:ssa ahdot 1.7bar ja tehoa noin 360-370hv, ja syksyllä meni kanki solmuun Evosta. Nyt on koko kone laitettu kunnon laakereilla, kangilla ja männillä. Suosittelen omien kokemusteni perusteella koneen uudelleenrakentamista 400hv tienoilla, jos tykkää antaa...
  2. E

    Vanteiden sopivuus

    Vs: Vanteiden sopivuus Päätin tilata nuo holkkimutterit juurikin sen takia ettei tarvitse pinnapultteja vaihdella, huomenna ovat mutterit paikallisessa rengasliikkeessä, eli ei muutakun vaihtelemaan :)
  3. E

    Vanteiden sopivuus

    Vs: Vanteiden sopivuus Kiitos nopeista vastauksista! :) Uskallanpa ehkä nyt laittaa nuo vanteet alle ja etsiskellä sopivan pitkät pinnapultit ensi viikoksi.
  4. E

    Vanteiden sopivuus

    Vs: Vanteiden sopivuus Nyt on kaikki hilppeet vanteiden asennusta varten. Nyt on kuitenkin sellainen juttu, että alla on 10mm spacer ja minulla on alkuperäiset pinnapultit, eli pyöränmutterit kiristyvät edessä vain ja ainoastaan 3,5 kierrosta. Tuolla brittifoorumilla puhuivat että 4 kierrosta...
  5. E

    Vanteiden sopivuus

    Vs: Vanteiden sopivuus Hyvä, kiitoksia tiedosta :) Huomenna pitäisi metsästää soviterenkaat, eri malliset pyöränmutterit ja varmaankin pinnapultit. Laitellaan kuvia vanteista kunhan ne istuu alle :)
  6. E

    Vanteiden sopivuus

    En tiedä, kuuluuko tämä kysymys tänne mutta kysynpä nyt kuitenkin. Eli sain tänään vihdoin kesävanteet kotiin ja sovittelin niitä tuossa alustavasti äsken alle. Minulla on 10mm Spacerit ja vanteen ET on 35, mutta silti vanteen ja jarrusatulan väliin jää vain n. 2mm tilaa, eli vanne ei hankaa...
Takaisin
Ylös Bottom