Hakutulokset

  1. heretic

    Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

    Vs: Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana 1.suzuki gsx-r 750 2.toyota auris 3.focus rs mk2 4.evo ix (tällä hetkellä)
  2. heretic

    evo 9 koiranluut

    Vs: evo 9 koiranluut juu... ;D nyt sit etsimään muitakin vaihtoehtoja :) niitäkin on tullut...kiitos teille :peukku
  3. heretic

    evo 9 koiranluut

    Vs: evo 9 koiranluut nooh...delta-autosta 80e kappale,jotenkin tuntuu aika suolaselta hinnalta :nykii
  4. heretic

    evo 9 koiranluut

    Vs: evo 9 koiranluut ok. :)
  5. heretic

    evo 9 koiranluut

    eteen ja taakse uudet koiranluut,mistä kannataisi katella/ostaa?
  6. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kukas tänään aamupäivästä oli korsossa evokilla,käden näin nousevan ;D
  7. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kukas vilkutteli tänään hämeenlinnan motarilla iltapäivällä,vähän ennen myyrmäen liittymää evosta :driver
  8. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? lauantaina tuli puolenpäivän aikaan punainen evo 9 vastaan espoossa kauklahdenväylällä kehä 3 päässä,molemmilla nousi lapanen :peukku
  9. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä?
  10. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? hopeinen ysi tuli tänään suurin piirtein 11 aikoihin(aika ei ole kovin tarkka ::) ) sipoo/korso liitymästä alas helsingistä päin,itse lahden suntaan nousemassa, lapasta yritin nostella hät hätään ;D
  11. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? iltapäivällä eilen korsossa s-marketin parkkiksella sininen evo 9? ajoin mustani siihen taakse.
  12. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? tänään vähän ennen 11toista itäänpäin kehä1 ajeli hopeinen evo 9 vastaan (tais olla) 8) vähän ennen tuusulan motaria,itse länteen päin menossa :driver
  13. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? juu täytyy tulla,kiitos kutsusta :)
  14. heretic

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä jaa...ainakin aika tuli sovittua :o muutaman kerran käynyt pyörähtää tos pähkinärinteessä.
  15. heretic

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä päivää kaikille tasa puolisesti,olis nyt sit lapsuuden haave toteutunut ja parisen viikkoa ollu ajossa evo 9 :D nyt hetken päästä olis edessä 90tkm huolto ja LF-motorssille olis aika varattuna :) täytyy sanoa et jonkin jonkin verran on vielä autossa...
  16. heretic

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? minä juu mustalla :) ensinmäinen evo alla,pari viikkoa ollu mulla ajossa :D
Takaisin
Ylös Bottom