Hakutulokset

  1. J

    Peili L200

    No uutena ei löytynyt kuin Deltalta 379:-. Rompparilta löytyi 150 uutta vastaava
  2. J

    Peili L200

    Vuosimalli on 2011. En edes tullut ajatelleeksi koko ostoilmoitusta. Pitänee tehdä
  3. J

    Peili L200

    Onkos kellään kokemuksia sivupeilin hankkimisesta eli mistä saisi kohtuuhintaan? L200 sivupeili otti osumaa autokatoksen ovenpieleen ja Deltalla uusi maksaa liki 400... Olen yrittänyt katsella peiliä tarvike liikkeistä huonolla menestyksellä
  4. J

    Uusi virtalukko

    Onkos gen2 2.8 Td virtalukko hankala vaihtaa? Virtalukko meni mykäksi yllättäen, ts mitään ei tapahdu avainta vääntämällä, eli luultavasti virtalukon pohja kosahti(?) ???
  5. J

    Pajero perän kompressorin sijainti

    Vs: Pajero perän kompressorin sijainti Jos tarkoitat tasapyörästön lukon kompuraa, se on ymmärtääkseni siinä takapenkin alla oikealla puolella...? ???
  6. J

    Pajeron toinen jarruvalo pimenee?

    Vs: Pajeron toinen jarruvalo pimenee? Samaa kaveri tossa just ehdotti. Ongelma vaan on tuon avaaminen.... Joku edellinen omistaja on apinanraivolla ruuvit kiertänyt kiinni ja nehän on nylppääntyneet päistään ::)
  7. J

    Pajeron toinen jarruvalo pimenee?

    Pajeron, 2.8 Td -98, toinen takavalo kiukuttelee. Kuskinpuoleinen takavalo palaa normaalisti ja jarruvalokin toimii, kun valot ei ole päällä, mutta yhtä aikaa ei toimi. Ajaessa siis ajovalojen ollessa päällä jarruttaessa koko kuskinpuoleinen takavalo pimenee. Vilkku toki toimii. Lamppuvika ei...
  8. J

    Uudeltamaalta ruostehitsaajia

    Vs: Uudeltamaalta ruostehitsaajia Mulla ois itse asiassa Pajeron kanssa vähän samanlainen tilanne... Helmoja ja takaikkunan ympäryastää pitäis vähän fixata. Löytyykö kohtuuhintaisia tekijöitä? :)
  9. J

    Latausongelma

    Vs: Latausongelma Siltä alkaa tuntuu joo :/
  10. J

    Latausongelma

    Vs: Latausongelma No mä jo vähän ounastelin, että taitaa taas olla laturinosto edessä. Ihmettelen vaan, mikä noinkin uuden laturin on rikkonut. Takalämppärin moottori hajosi ja tupsautti savut. Voisiko sillä olla vaikutusta laturiin...? Toisaalta, jos laturi on sökö, niin miksi latauksen valo...
  11. J

    Latausongelma

    Gen-2 Pajero 2.8Td latauksen valo syttyi palamaan. Samalla syttyivät polttoaineen suodattimen ja öljynmäärän valot. Laturi kuitenkin lataa normaalisti. Jos laturin johdot ottaa irti, eli latausta ei oikeasti ole, sammuvat kaikki varoitusvalot. Vika ilmeni täysin yllättäen. Laturi on uusittu 2...
  12. J

    Pajeron tuulilasi

    Vanhan uskollisen Pajeron tuulilasi on halki ja kiveniskemillä, eli on aika hankkia uusi. Tarjolla on tavallinen lasi ilman mitään hienouksia ja se alkuperäinen lämmitettävä tuulilasi. Tällä hetkellä autossa on edellisen omistajan vaihtama lasi, jossa lämmitystä ei ole. Onko tuolla...
  13. J

    Pajero 2.8 Td -98 ilmastointi

    Vs: Pajero 2.8 Td -98 ilmastointi Mä en itse asiassa tiedä noita numeroita kun kaveri on hoitanut ssiaa. Sillä on nimittäin autokorjaamo
  14. J

    Pajero 2.8 Td -98 ilmastointi

    Vs: Pajero 2.8 Td -98 ilmastointi Mietin vaan, että jos Deltalta ei osia löydy, mistä niitä pitää seuraavaksi metsästää? Delta tuntuu olevan neuvoton...
  15. J

    Pajero 2.8 Td -98 ilmastointi

    Mistäs kannattaisi kysellä varaosia tuohon ilmastointiin? Vanha putki meni puhki ja Deltalta ei ensin meinanut löytyä mitään ilmastointiosaa. Lopulta saivat kyllä vastaavan osan, mutta peilikuvaversiona. Kovasti ihmettelivät, ettei tuossa kuulemma pitäisi ilmastointia edes olla...? Alkaa vaan...
  16. J

    takalukon merkkivalo?

    Vs: takalukon merkkivalo? Kyllä mulla ainakin palaa hetken kun käynnistää?
  17. J

    Mittariston ovivalo Pajerossa

    Ihmettelen mittariston ovivaloa, joka toisinaan palaa ja toisinaan ei. Ovikytkimet lienevät kunnosa, sillä sisävalo toimii ainakin oven ollessa auki, mutta mittaritaulussa oleva ovivalo vain toisinaan. Eikös molemmat ota ohjauksensa samalta kytkimeltä ovessa? Eihän tuolla valolla sinänsä suurta...
Ylös Bottom