Hakutulokset

  1. Garrett

    Phevin huolto

    Vs: Phevin huolto Huolto-ohjelmassa on useita tarkastuskohteitä enemmän. Ulkopuoliset käyttöhihnat + etuperän ja takaperän öljyjen tarkastus ja varsinaisena lisätyönä jarrunesteiden vaihto. Jos öljytasot oikeasti tarkistetaan ja täytetään max, niin sitten selittää nousseen hinnan (vrt. 20tkm).
  2. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Tolla akut tulee täyteen tyhjästä n. 3h 15min. Mulla töissä vastaava, mutta oli vuosi sitten aikapaljon kalliimpi.
  3. Garrett

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Suurperhe voi ostaa auton, jossa on penkki jokaiselle matkustajalle. Viiden hengen perhe voi ostaa viiden hengen auton. Auto ei ensinnäkään ole niin loistava, ja enköhän minä saa omaa autoani syyttää ja arvostella ihan niin paljon kuin mieleni tekee, vaikka se ei teille...
  4. Garrett

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Helmikuussa syntyi kolmas lapsi ja kyllä tiukkaa tekee. Alunperin istuimet valittu ns. turvallisuus edellä, niin ei mitään toivoa asentaa niitä nyt sillä tavalla Mitsuun kuin olisi tarkoitus... Yhden aikuisen kanssa kolme lasta menee autoon hienosti, koska myös etupenkistä...
  5. Garrett

    Remote control

    Vs: Remote control Niin paljon on tuota lämmityksen käyttäjäystävällisyyttä kirottu, että tämä idea piti toteuttaa. Hommaan meni aika tehokkaasti parikymmentä tuntia aikaa, eli olishan tuon voinut tehdä paremminkin, tai siis käydä ostamassa uusi luuri Android 4.4:llä, niin olisi toiminut tuo...
  6. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Moi, mulla on sama kytkettynä ihan Schukoon. Adaptereita mulla on sitten mm. tuo 3-vaihe 16A. Noilla hoituu lataaminen näppärästi. Jos kytkit tuon saman tuohon 7-napaiseen Mennekesiin, niin olisin kiinnostunut, että miten.... Tai siis, että toimiiko? Minun ymmärtääkseni...
  7. Garrett

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Hyvä, että testattu. Tuosta voisi kehittää kytkennän, että napista saisi oikosuljettua/avattua polttoainetankin anturin piuhat haluttaessa (polttoainemittari menisi nollaan), joten auto siirtyisi Pure-EV tilaan.. Yksi napin paikkahan on vapaana vasemman käden ylärivin...
  8. Garrett

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Aiemmissa autoissa olen käyttänyt pitkissä xenonkonversioita, mutta tässä (pankin) autossa ei ole sellaista hinkua.. Syyt: konversio vaatii reiän alkuperäiseen kosteussuojaan, syttyminen kestää muutaman sekunnin, tehokkaimman halogeninkin teho riittää lisänäkyvyyteen. Eli...
  9. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Tuntuisi olevan. Taas kun etsi lisää tieto, niin vanha "tieto" osoittautui vääräksi. Tuossa aiemmin mainitsemallani piuhalla ei tule ikinä pystymään lataamaan 6.6kW teholla, koska: a) J1772 on vain yksivaihepistoke - teoriassa tuohon voisi laittaa 400VAC ja kaksi...
  10. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Moro, Ajelu jatkuu ja latauspisteet lisääntyy. Ne jotka ovat katsoneet latauspisteita www.sahkoinenliikenne.fi osoitteesta: Lopettakaa. Kyseinen sivusto listaa 104 latauspistettä vain Suomessa. Sattumoisin (e-NV200) kävin Nissanin sivuilla ja heillä on oma karttansa...
  11. Garrett

    Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot

    Vs: Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot Kyllä mun käsi vaihtaa ne molemmin puolin, mutta se käsi onkin jo tottunut olemaan epämääräisissä asennoissa ja kestämään naarmuja ja teräviä kantteja... :-) Helpompi on, jos ottaa ruuvarilla edestä pois jonkun tukiraudan...
  12. Garrett

    Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot

    Vs: Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot Ei tarvi purkaa umpioita. Aika tarkka saa olla ledien mallin kanssa, että näyttää hyvältä. Parkkivaloissa siis W5W kanta ja pitää valita ledimalli, joka säteilee moneen suuntaan. Eli pelkästään eteenpäin osoittava ledit näyttävät...
  13. Garrett

    Phevin huolto

    Morjens, Alkaa omassa ainakin jo uhkaavasti lähestymää 20000 km rajapyykki. (17000) Onkos kukaan jo ehtinyt huollattaa omaansa? Mitä maksoi? Tuliko uusia päivityksiä? Missä teit?
  14. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Pikalaturit paikoissa: Oulu, Lahti, Espoo Nihtisilta, Espoo Tapiola, Vantaa Ilola, Hyvinkää, Hki keskusta käyty. Kesän Kuusamon reissulla tuli ladattua ihan mökin pihalla lohkolämmitintolpasta, kun siinä oli 16A sulake. Menomatka vain lähtölatauksella meni 8,7 l/100km...
  15. Garrett

    Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot

    Vs: Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot Nyt tavaratkin saapuneet. Ekat paketit jo lähteneetkin. Verkkokaupassa on saldot, mutta kuvat pääsen päivittämään vasta illalla. http://vor.mycashflow.fi/ Siistit tuotteet, mutta oma auto just keskiviikkoon reissussa, niin ei...
  16. Garrett

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Siis tuo on just sellainen mitä tuossa aikaisemmin tarjosin. Type 2 = Mennekes, ja Type 1 = J1772. Kolmesataa on mun mielestä aika paljon.
  17. Garrett

    Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot

    Vs: Outlander PHEV 2013 valot - DRL / sumuvalot / päiväajovalot Morjens kaikille. Väittävät Navcolta lähettäneensä tavarat jo Suomeen. Eli nyt voisi aloittaa myynnin. Myynti-ilmoitus on sille varatulla osiolla Forumilla, mutta kerrottakoon kaikille PHEV omistajille, että kun verkkokauppaan...
  18. Garrett

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Heh. Jos tuollainen teksti on nykyään mainosmateriaalissa, niin ovat itsekin huomanneet, ettei kaikki toimi niinkuin ihmiset tahtoisivat. Olen aikalailla satavarma, että tuota riviä ei löydy viime vuoden mainosmateriaalista - eli siitä, minkä perusteella ensimmäiset ostajat...
  19. Garrett

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Hep. Laitoin yv:tä. Itselläni ei ole kuluttajasuojaa, kun auton ostajana on ollut yritys.
  20. Garrett

    Outlander PHEV viimasuoja

    Vs: Outlander PHEV viimasuoja Ei ole. Phevin kone on ihan vapaastiahdistava... :P
Takaisin
Ylös Bottom