Hakutulokset

  1. sampah446

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Kennolle menevä sihti tukossa tai pieni 4-haarainen termari, mikä sijaitsee vaihdelaatikossa kiinni rintapellin ja laatikon välissä
  2. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Onkos kukaan enää 20 jälkeen paikalla? :driver
  3. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Sunnuntaisin vois onnistua paremmin kahvittelut
  4. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Tulossa
  5. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Oisko huomenna kukaan tulossa kahville?
  6. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas ajeli mustalla evo 4/5/6 hyrylässä eilen illalla?
  7. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Mä tuun pyörähtää
  8. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Onkos kukaan menossa kahvittelee huomenna?
  9. sampah446

    668cc suuttimet

    12ohmiset, suoraansopivat mitsun kiskoon, 11mm yläpää ja 16mm alapää. Decan suuttimet 668cc ja melkein kun uudet ollut 1500km kiinni autossa, käytetty e85. Hinta 200e/tarjous
  10. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ei taida olla foorumilla, mutta sen lisäksi juuri äsken hyrylän keskustassa ajeli musta e4-6? Ken olit?
  11. sampah446

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Oisko ketää tulossa ensiviikon maanantaina? :driver
  12. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kuka tunnustaa juuri äsken hopeinen evo 5 rek. RTG-xxx ajeli edellä hyrylästä -> nurmijärvelle päin ja kääntyi hämeenlinnaan? Tulin mustalla mitsulla takana
  13. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Missäs päin?
  14. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kuka tuli järvenpäässä vastaan punane e5/6?
  15. sampah446

    Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

    Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja? juu on paikka ja työkalut :)
  16. sampah446

    Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja?

    Vs: Kenelläkään puslien irroitussarjaa tai vastaavia työkaluja? Morjensta, mä voisin vaihella järvenpäässä, pientä korvausta vastaan tietenkin :) laita mulle viestiä 0401751230 Muoks! Ja autolla siis tänne puslat vaihtoon ja rokkenroll
  17. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mä kattelinki et näytti tutulta :D
  18. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kenen sininen e4 seisoo mäntsälän euromasterin päässä? Rek nro CYK-***
  19. sampah446

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu se olin minä! :D
  20. sampah446

    Millainen mutterinväännin renkaiden vaihdossa?

    Vs: Millainen mutterinväännin renkaiden vaihdossa? Mä käytän vaa pulttikonetta ja momenttia
Ylös Bottom