Hakutulokset

  1. asx

    Kulunut ratti l200 08 vm kunnostus miten ?

    Moron .. mä koitin hakuakin käyttää mutta ei osunut silmään että mites tuota kulunutta , rispaantunutta ohjauspyörää voisisi fiksata ? onkos jollai kokemusta ...
  2. asx

    Phev outtiksen akun laturi

    Onkos kukaa tutkinu tai tieto mimmone laturi tuossa phev outtikses on, mikä lataa sitä akkua varsinkin kun kytkee sen verkkovirta lataukseen ...
  3. asx

    ebey kokemuksia

    moron.. Onkos ryhmäläisillä kokemusta tosta ebeystä , että jos tilaa niin rahat lähtee mut tavara ei saavu koskaaa .
  4. asx

    carisma 04 vm hb valosummeri toiminta

    Moron.. Aattelin kysästä onko joillakin muulla tullut vastaan ks vaiva.. Valojen päälle jäännistä kun sammuttaa auton niin se summeri mikä pitäisisi soida kun avaa oven ? .. mulla toimii niin että kun jättää valot päälle ja sammuttaa auton ja avaa kuskin oven niin ei summeri soi mutta kun...
  5. asx

    Carisma did 75 / 85 kW mottorien erot

    Moron.. Onkohan täällä tietämystä miten nuo carisman did moottorit eroaa 75 kw ja 85 kw välillä että onko tehokkaammassa turpo esim ja 75 kw versiossa ei vai jotai muuta eroa ja vuosimalli tuo 00-06 . Joltaki autodata sivustolta kattelin niin ei eroa löytyny ..
  6. asx

    L200 automaatti

    Mites onkos täällä muita l200 automaatti vaihteistol ajavii , miten toiminu jne ? Joku mystinen nappi tuossa vaihdekepissä mut ei oo tietoo mikä lienee on kun ohjekirjakin on mut sekin tietty ruottinkieline ja siittä mitää tajua , sitä painamalla tulee koetauluu od off teksti ... Ja autohan...
  7. asx

    Mitsubishi4X4-KIERTUE ON TÄÄLLÄ!

    Moron jos joku ei oo huomannu niin 4x4 kiertue on päällänsä . http://www.mitsubishi.fi/ tuolta pitäs löytyy ....
  8. asx

    asx kiven iskemät takapyörän kaaressa

    moron. Onkos muilla asx:sän omistajilla takapyörän kaarissa tai takaovien takareunassa ilmennyt kiveniskun jälkiä ? . Mulla on mutta taitaa olla turha mennä noista rutisemaan et takuuseen korjaisivat .. Saakohan tuohon isompia kuralätkiä muutakun itse tekemällä
Ylös Bottom