Hakutulokset

  1. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa No niin. Outlander palautettu 9tkm ja usean korjaamoreissun jälkeen. Tuli vähän takkiin alentuneen hyvityshinnan muodossa, otin samasta firmasta toisen auton. Mutta en jaksanut enää epäluotettavuutta. Outlander oli hyvä ajaa ja tiloiltaan loistava. Juuri sitä...
  2. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Jeps. Huomenna tuovat auton minulle. Myyjäkin sanoi, että nostaa kädet pystyyn jos vielä temppuilee. Olen samaa mieltä, sovitaan sitten vaikka kaupan purku jos ei tule nyt kuntoon. Olivat pajalla ensimmäisellä kerralla säätäneet turbon jonkun "yleisohjeen"...
  3. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Joo niin on. Paitsi tämä Skeida on 1.6 diesel. Yllättävän pirtsakka! Mutta silti ei meille VAG:laista tule.
  4. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa En tiedä.. Mutta myyjän mukaan tosiaan kaikki turboon liittyvä on testattu ja todettu toimiviksi. Alkaa vähän jo turhauttaa tämä Skodalla ajo (sijaisauto). Mutta postiviisena puolena on että se toimii :peukku
  5. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Ahdin reagoi normaalisti, öljyä härveli ei syö, eikä myöskään savuta. Itse en ota enää mitään kantaa korjauksiin, taitaa olla melkoisia henkimaailman juttuja nuo.. Edellisen ahtimen vika oli joku kulunut säätötanko tms.
  6. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Nonnih. No nyt tuli auto melkein takaisin korjaamolta. Eivät alussa löytäneet mitään muuta vikaa, kuin tuon yliahtamiseen liittyvät vikakoodin. Ajoivat melkein parisataa kilometriä, että vika tulisi päälle. No, hyvin toimi eikä vikaa päälle tullut. Auto vietti...
  7. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Ainakin huoltokirjassa merkintä ja leima. Samoin öljynvaihdosta merkintä samassa.
  8. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Ja taas on auto pajalla. Onneksi myyjäliikkeen piikkiin. Olisi kyllä tili tyhjä muuten ja auto jo vaihdossa. Auto hävitti uudella turbolla myös tehot kaksi kertaa. Vikakoodi liittyi yliahtamiseen jälleen, kuten ennen turbon vaihtoakin. Myyjäliike vaihdatti...
  9. V

    Outlanderiin (´04) Thulen kattotelineet?..

    Vs: Outlanderiin (´04) Thulen kattotelineet?.. Moi, Koitetttiin Thulen telineitä kerran Outlanderiin ja ne oli juurikin Outbackista. Oli liian lyhyet.
  10. V

    Outlander kytkintuntuma 2.0 DI-D

    Tuntuu että omassa autossa ottaa kytkin tosi ylhäältä. Kuumalla koneella kuului jopa vähän ääntä kun kytkintä paineli. Millaiset tuntumat muilla on kytkimissä? Mistä kohtaa "ottaa"? Omalla ajettu vasta 135tkm, eli ei pitäisi kytkin varmaan vielä kulunutkaan olla.
  11. V

    OCG-5044R Mitsubishi Outlander AUTORADIO DVD GPS NAVIGATION DVB-T BLUETOOTH

    Vs: OCG-5044R Mitsubishi Outlander AUTORADIO DVD GPS NAVIGATION DVB-T BLUETOOTH Itse tilasin juuri tällaisen Oitlanderiin. Katsotaan miten käy!
  12. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Ja päivitystä. Nyt on vaihdettu turbo uuteen. Alkoi vetääkin jo sieltä 1700rpm paikkeilta ihan eri tavalla. Aikaisemmalla turbolla oli reilu nykäys 2500rpm kohdalla. Toivottavasti pelittää nyt tämä. Seuraavaksi sitten Navisoittimen asennukseen :)
  13. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa No niin. Korjaamolla oli vikakoodit turbon paineensäätimestä ja kolme hehkua sökönä! Korjaamon setä laittoi kaksi purkkia Forten jotain ainetta polttoaineen joukkoon ja sitten ristittiin sormet. Ei ole vika ainakaan vielä uusinut..
  14. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Kiitoksia tiedosta. Kovin on tuntunut tehottomaltakin auto.. Lähtenyt vetämään kunnolla vasta jossain 2600rpm kieppeillä. Pitää selvitellä asiaa huomenna liikkeen kanssa. Kyllähän tämmöinen pitäisi mennä kuluttajasuojan piikkiinkin. Näillä kilsoilla.
  15. V

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Vaimolla tuli samat ongelmat kun ajeli Helsingistä Kuopioon. Kaksi kertaa hävisi tehot, kerran kun piti kiihdyttää kunnolla liikenteen mukana. Virrat pois ja toimi taas. Onneksi ei tapahtunut mitään kolaria tms. Toisen kerran jälkeen ohjeistin kiihdyttämään...
  16. V

    Outlanderin radio

    Onko Outlanderissa tosiaan niin huono radio, että etsii kokoajan kanavia ja piippailee ja rätisee? Mielestäni ei ple normaalia. Vai onkohan minulla jokin väärä asetus radiossa päällä? Autona siis -07 2.0DID Outlander, vakiosoittimella.
  17. V

    Vikadiagnostiikka ohjelma

    Näin uutena Mitsumiehenä kyselisin PBD2-vilakoodin lukijoiden perään. Auto on siis -07 Outlander 2.0DID. sehän on Volkkarin kone. Minulla on ELM327 johto ja kaipailisin vielä ohjelmaa sille, millä voisi lukea vikakoodit ja poistaa ne. Onko siis ehdotuksia ohjelman suhteen, vai käykö...
  18. V

    Outlander 2.0DID keskikulutus

    Vs: Outlander 2.0DID keskikulutus Joo, tämä Oultanderin keskulutusmittari näköjään toimii vähän erilailla kuin vanhassa autossa. Eli nyt parhaat lukemat maantieajossa on 6.3, se on jo ihan siedettävä kulutus. Tuo 8 litraa oli sekalaisessa ajossa. Kiitos vastauksesta!
  19. V

    Outlander 2.0DID keskikulutus

    No niin, tulipa vaihdettua Saab Outlanderiin. Tähän mennessä olen ollut tyytyväinen autoon. Outlanderille lupaillaan 5.7l keskikulutusta, mutta itse en ole päässyt lähellekään sitä. Keskikulutus on noin 8 litraa, jopa yli. Onko normaalia vai onko jotain vialla?
Takaisin
Ylös Bottom