Hakutulokset

  1. V

    Outlander kytkintuntuma 2.0 DI-D

    Tuntuu että omassa autossa ottaa kytkin tosi ylhäältä. Kuumalla koneella kuului jopa vähän ääntä kun kytkintä paineli. Millaiset tuntumat muilla on kytkimissä? Mistä kohtaa "ottaa"? Omalla ajettu vasta 135tkm, eli ei pitäisi kytkin varmaan vielä kulunutkaan olla.
  2. V

    Outlanderin radio

    Onko Outlanderissa tosiaan niin huono radio, että etsii kokoajan kanavia ja piippailee ja rätisee? Mielestäni ei ple normaalia. Vai onkohan minulla jokin väärä asetus radiossa päällä? Autona siis -07 2.0DID Outlander, vakiosoittimella.
  3. V

    Vikadiagnostiikka ohjelma

    Näin uutena Mitsumiehenä kyselisin PBD2-vilakoodin lukijoiden perään. Auto on siis -07 Outlander 2.0DID. sehän on Volkkarin kone. Minulla on ELM327 johto ja kaipailisin vielä ohjelmaa sille, millä voisi lukea vikakoodit ja poistaa ne. Onko siis ehdotuksia ohjelman suhteen, vai käykö...
  4. V

    Outlander 2.0DID keskikulutus

    No niin, tulipa vaihdettua Saab Outlanderiin. Tähän mennessä olen ollut tyytyväinen autoon. Outlanderille lupaillaan 5.7l keskikulutusta, mutta itse en ole päässyt lähellekään sitä. Keskikulutus on noin 8 litraa, jopa yli. Onko normaalia vai onko jotain vialla?
Takaisin
Ylös Bottom