Hakutulokset

  1. K

    pakosarja tiiviste

    Vs: pakosarja tiiviste moneen kertaan olen tarkistanu laipan suoruuden ja on suora, jälki kiristettykkin on kylmänä... pinnapultitkin aika kovassa kun kokeilin et ei lähe noin vaan pyörimään. katoin senkin että rasittaako pakosarjaa joku tai jotenki jänkäyksessä mut ei ollu. ikkää ei ole ollu...
  2. K

    pakosarja tiiviste

    Vs: pakosarja tiiviste vakio pakosarja ja orkkis pelti tiivistettä, teetetty kupari tiiviste, sitten alumiini tiivistettä ja sitten olen kokeillu ihan uutta rosteri sarjaa, olen kahtonu että laippa on suora
  3. K

    pakosarja tiiviste

    Mites onko muilla Evoissa ollu ongelmia pakosarjan tiivisteen kanssa??? minulla ei meinaa kestää ja on kokeiltu toisella pakosarjalla ja erinlaisia tiivisteitä... noin pari viikkoa kestää ja sit taas vuotaa...
  4. K

    evo 6 kytkin

    mistäs päin olette tilailleet kytkimiä evoihinne? itsellä hakusessa vakiota järeämpi kytkin paketti...
  5. K

    EVO 5 ilmastointilaitteen putki

    Vs: EVO 5 ilmastointilaitteen putki täälä olis evo 6 purettu ilmastointi jos käy! ainoastaa kompuralta lauhuttimelle menevä putki poikki
  6. K

    Evo 6 kattoilmanotto

    Jos joku tietää mistä mahtaisi saada evo 6 WRC kattoilmanoton ostettua? uusi tai käytetty kelpaa! pitää sisältää katolle asennettava ilmanotto skuuppi ja ilmaventtiilit auton sisälle
  7. K

    Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia?

    Vs: Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia? kiitoksia vinkeistä. tämä asia on saatu päätökseen ;) vakuutus yhtiön mies meinas tippua perseelleen ku kuuli vähä osien hintoja ;D
  8. K

    Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia?

    Vs: Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia? soiteltu sinne mut eivät pysty tuontiautoon kahtomaan muutaku euromalliin... yritin että ois kattonu rukonumerolla mut ei auttanu.. ei ne siellä mitään tuntunu osaavan
  9. K

    Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia?

    Vs: Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia? eli kyseessä korin osat
  10. K

    Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia?

    eli mistä pystyy tiedustelee uusien alkuperäis hintoja kun pitäis vakuutusyhtiölle saada kustannusarviointi... olisi kiire saada selville
  11. K

    evo 6 ahtopaine

    no ilmankos mun evo tuntuuki mopolta kun ei ole kuin 0,6 bar. :nykii
  12. K

    evo 6 ahtopaine

    juu sitä vähä epäilinkin. sitte vielä jos sais vastauksen että mikähä mahtaa olla evon vakio ahtopaineet?
  13. K

    evo 6 JARRUT

    Vs: evi 6 JARRUT pistän kuvaa tulemaan... noin 200-300km ajetut palat. kysyin nii kuulema pitää tehä 3-4 vinottaista uraa niihin paloihin kun kuulema ne palat lasittuu, mut vähä ihmetyttää kun ei vanhoissakaan palis mitää uraa ollu... luulisin että noi on jotkut asfaltti kisoihin hommatut palat...
  14. K

    evo 6 JARRUT

    Vs: evi 6 JARRUT on oikeinpäin tarkistettu on ;D
  15. K

    evo 6 ahtopaine

    Ja toinen kysymys on että mitkä on kutosen vakio ahtopaineet?
  16. K

    evo 6 JARRUT

    vaihdoin tossa etu palat brebon isoihin jarruihin ja vaihdon jälkeen jarrut vinkuu iha helvetisti kun jarrut lämpenee. levyn pinta on muuttunut karheaksi... pimeellä kun jarruttaa niin kipinät sinkoilee... palat mitkä ostin niin oli uudet ja PIÄISI olla vakiot tai ainakin myyjä väitti (ostin...
  17. K

    Evo 6 lasi

    Tarviis evo 6 oikean etuoven lasia jos jollakin olisi ylimääräisenä? plussaa olis jos löytyis keski-suomen alueelta
  18. K

    ilmastoinnin poistaminen

    Hei, mulla hajos evo 6 ilmastoinin kompura ja poistin sen + putket, kysymys kuuluukin että minkä mittanen hihna sinne nyt kävisi?
  19. K

    Enkei WRC vanteet?

    mistä mahtaa saada viisipuolaisia ENKEI TARMAC WRC 17" vanteita? ???
  20. K

    6 kuuluu meteliä perästä

    Vs: 6 kuuluu meteliä perästä no kiva ; D onnistuuko tuo ilmaaminen iha tavallisella esim. yleistesterillä? vaikka autocomilla
Takaisin
Ylös Bottom