Hakutulokset

  1. K

    pakosarja tiiviste

    Mites onko muilla Evoissa ollu ongelmia pakosarjan tiivisteen kanssa??? minulla ei meinaa kestää ja on kokeiltu toisella pakosarjalla ja erinlaisia tiivisteitä... noin pari viikkoa kestää ja sit taas vuotaa...
  2. K

    evo 6 kytkin

    mistäs päin olette tilailleet kytkimiä evoihinne? itsellä hakusessa vakiota järeämpi kytkin paketti...
  3. K

    Evo 6 kattoilmanotto

    Jos joku tietää mistä mahtaisi saada evo 6 WRC kattoilmanoton ostettua? uusi tai käytetty kelpaa! pitää sisältää katolle asennettava ilmanotto skuuppi ja ilmaventtiilit auton sisälle
  4. K

    Mistä uusia evo 6 alkuperäis osia?

    eli mistä pystyy tiedustelee uusien alkuperäis hintoja kun pitäis vakuutusyhtiölle saada kustannusarviointi... olisi kiire saada selville
  5. K

    evo 6 ahtopaine

    Ja toinen kysymys on että mitkä on kutosen vakio ahtopaineet?
  6. K

    evo 6 JARRUT

    vaihdoin tossa etu palat brebon isoihin jarruihin ja vaihdon jälkeen jarrut vinkuu iha helvetisti kun jarrut lämpenee. levyn pinta on muuttunut karheaksi... pimeellä kun jarruttaa niin kipinät sinkoilee... palat mitkä ostin niin oli uudet ja PIÄISI olla vakiot tai ainakin myyjä väitti (ostin...
  7. K

    Evo 6 lasi

    Tarviis evo 6 oikean etuoven lasia jos jollakin olisi ylimääräisenä? plussaa olis jos löytyis keski-suomen alueelta
  8. K

    ilmastoinnin poistaminen

    Hei, mulla hajos evo 6 ilmastoinin kompura ja poistin sen + putket, kysymys kuuluukin että minkä mittanen hihna sinne nyt kävisi?
  9. K

    Enkei WRC vanteet?

    mistä mahtaa saada viisipuolaisia ENKEI TARMAC WRC 17" vanteita? ???
  10. K

    6 kuuluu meteliä perästä

    Morjesta vaan! Vaihdoin suprasta mitsuun ja ajattelin nyt siirtyä jokanurkka vetoseen :) Niin itse asiaan, nyt kun olen ajellu mitsulla niin aina kun käynistät auton ja lähet ajelee hiljokseen niin perästä kuuluu kovaa meteliä niin kuin hammaspyörät pitäs mekkalaa ja kun kiihyttää kovemmin niin...
Takaisin
Ylös Bottom