Hakutulokset

  1. G

    Mitsubishi galant 2.5.v6

    Mitä huomioitavaa tulee ottaa kun vaihtaa jäähdyttimen?
  2. G

    Mitsubishi galant 2001 vanteet

    Olen ostamassa vanteita jonka jako on 4*114.3 18" siis volvo v40 alla vielä... Käykö kyseiset vanteet mulle mitsuun??? Tahtois nopean vastauksen ku pitää ostaa ne...
  3. G

    Mitsubishi galant 2.5v6 2001

    Auto lähettiin nyt maahantuonti katsastukseen ja moottorin vikavalo palaa hylky tuli Konttorin koodari ilmoitti: toimintahäiriö - lambda-anturi lämmityspiiri(lohko1,anturi1) Eli minkä vaihdan?
  4. G

    Mitsubishi galant 2.5 V6

    sanokaas kuis pitkä ja paksut noi etupään pakoputken haitari?
  5. G

    2.5v6 24 2001 mitsu sammuu

    mitäs tää nyt sit on mitsu sammuu vesilammikoon ajaessa ja märällä kelillä? Virranjakaja/johdot surkeat? Toinen asia myös ei lähde käyntiin jos ei ole ollu roikassa +- kelillä
  6. G

    Galant 2.5v6 sisempi raidetanko vaihto

    onks sisemmässä raidetankossa Sokka lukitseminen siis mikä menee ohjausvaihteeseen vai onks se pelkkä sisempi raide tanko vääntää vaan putkipiheillä auki Joka tietää niin kertois ennen kuin alan purkaan
  7. G

    Galant 2001 ohjaus 2.5v6

    no niin oisko mun galantissa tämä vika : ohjausvaihde rikki kun auto ja ratti tärrää kun lähtee liikkeelle 1-50km eli alku kiihdytyksessä.. Vanteissa ei oo vikaa Väljyys ohjausvaihteessa? voiko sitä korjata? Mistä löytyisi tarvittava osa edullisesti?? :driver
Takaisin
Ylös Bottom