Hakutulokset

  1. N

    Evo V jäykät vaihteet

    Elikkäs Evo femman vaihteet toimii normaalisti kun auto ei ole käynnissä. Kun sen käynnistää, vaihteet ei mee päälle ollenkaa. Kun on vähän aikaa kikkaillu ja yrittäny laittaa vaihetta päälle, se menee tsägällä, ja toimii suht normaalisti ajatessa, ja kun on ajanut vähän aikaa. Mikä vikana?
  2. N

    Crankwalk keskustelua. Milloin ilmenee yleensä?

    Kävin juuri mittaamassa päittäisvälystä Evo IV autossa ja ei kuulemma ollut mitää välystä, ja että crankwalk on noissa vanhemmissa evoissa. Olen lukenut monessa paikassa että nelosesta alaspäin, mutta sitten hän sanoi että vanhemmissa. En ymmärrä. Ja Evossani on ihan vakio IV:n moottori. Millon...
  3. N

    Evo 4 vakio jarrusatula

    Evon IV jarrumäntä vuotaa, ja pitäisi vaihtaa vasemman etu jarrusatulan. Oisko kellään myynnissä vakio Evo 4 jarrusatulaa?
  4. N

    Evo IVseen vitosen kone?

    Ajattelin vaihtaa Neloseen vitosen koneen. Pitääkö mitään muuta vaihtaa, vai meneekö noin vain? Ecu kyllä löytyy kaapista
  5. N

    Mitä jäähdytinnestettä evo 4 käyttää?

    Jäähdytinneste lopussa ja pitäisi lisätä, mutta en tiedä minkä väristä sinne voi laittaa. Ei ole melkee yhtää nestettä
  6. N

    Voiko sekoittaa öljyä?

    Evo 4 vaihdettiin öljyt Delta Autossa ja en tiedä mitä öljyä ne käytti. Voinko ostaa eri öljyä joka sopii Evolle ja lisätä vähän koska öljy on minimissä? Haottaako jos koneessa on kaksi eri öljyä?
  7. N

    Evo IV Jarrut

    Mistäs saisi Evo Neloseen sopivat jarrupalat ja levyt, ja mitkä palat/levyt sitten sopii kyseiseen autoon? Sitten vielä että, vaihteet kolisee ja ratisee kun vaihtaa. Tapahtuu kaikilla vaihteilla. Mikä avuksi? Ja kun ajaa n. 60-80km/h ja laittaa pienempää silmään ja kaasu pohjaan, auto...
  8. N

    Suutin vaihto

    Jos laitan evo V suuttimet Evo IV, niin pitääkö myös vaihtaa se palkki/tukki jossa suuttimet on kiinni?
  9. N

    4 piste vyöt

    Oisko kelläkään linkkiä 4-pisteen vyön asennus ohjeisiin? Selvät ohjeet ja turvalliset. Kiitos.
  10. N

    Ratin vaihto bägittömään Evo IV

    Moro, onko se laillista vaihtaa Evo IV:n bägillinen ratti bägittömään rallirattiin? Olen googlettanut mutta en ole löytänyt vastausta. Kiitos.
  11. N

    Evo IV pakoputki

    Moro, mistä saisi parhaat pakoputket evoon? 3' turboback.
  12. N

    Evo IV moottoriöljy ja filtteri

    Huomasin tossa äsken että auto valittaa öljystä. Katoin tikkua ja näytti olevan hyvin alhainen. Minimi rajalla. Mitä öljyä suositellaan Evo IVseen? Mimmonen filtteri sinne menee? En tiedä mitä öljyä siellä on juuri nyt.
  13. N

    Ostetaan Evo 5 ECU

    Moikka. Elikkä olisin kiinnostunut Evo V:n ECUsta. Evo V:n suuttimet löytyy jo hyllsytä.
  14. N

    Evo 5 ECU evo IVseen

    Olen lukenut että tarvitsee jonkun lisäkaapelin että voi liittää Evo V:n ECUn IVseen. Mistä saan sen kaapelin ja mikä sen nimi on? Mihin se liitetään? Voiko joku tehdä sen puolestani jossain pajalla?
  15. N

    Evo IV viritys

    Ostin maanantaina Evo IV ja ajattelin virittää sen kouluprojektiksi. Miten sen teen? Auto tulee myös olemaan käyttöauto, eli talvella myös hurjastelen sillä. Mitkä on helpot viritykset? Tavoite olisi noin 350hp. Auto on tällä hetkellä lähes alkuperäinen. Kiitos.
  16. N

    Evo 4 viritys

    Kun olen viritellyt autoa ja on aika säätää ECUta, miten teen sen? Jos menen pajaan ja pyydän säätöä, mitä muuta minä pyydän niiltä? Mitkä viritykset vaatii ECUn säätöä? Olen täysin amatööri niin kaikki vinkit ja kaikki apu on hyvä. Kiitos.
  17. N

    EVO 3 vs EVO 4

    Haluaisin vasemman puolen ohjauksen evo 4, mutta ainoa evo jonka olen löytänyt on evo 3. Mitä eroa on 4 ja 3? Onko molemmat helppo virittää? Miten viritän evo 3 helposti? Onko se halpaa?
Takaisin
Ylös Bottom