Hakutulokset

  1. Perusveijo

    L200 -92 2.6B sammuilee sadekelillä.

    Vs: L200 -92 2.6B sammuilee sadekelillä. Lähdin purkamaan asiaa sytkäpuolelta, Vaihdoin pyörijän, virranjakajan kannen ja kaikki sytytysjohdot mutta ei auttanut. Vika löytyikin polttoainepuolelta, suodatin oli sen näköinen kikkare että ei ihme jos vähän ahdisti :D Myös kuori oli poreilla...
  2. Perusveijo

    L200 -92 2.6B sammuilee sadekelillä.

    Tässä kun kosteat kelit ja suuremmat sateet alkoivat, niin olen törmännyt erikoiseen ilmiöön L200:n kanssa. Kun auto seisoo yön yli sadekelissä, niin jonkin matkaa ensistartin jälkeen kone alkaa röpöttää ja hyytyy siihen. Hetken huilaamisen jälkeen käynnistyy kolmannella tai neljännellä...
  3. Perusveijo

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Okei. Itse taidan vetää sillä 50mm puskurilistalla jota saa metritavarana. Jos autoon tulee tehtyä pintaremontti jota olen suunnitellut, niin sitten voi jo miettiä jämäkämpää ratkaisua.
  4. Perusveijo

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen No perhanas! istuu kyllä hienosti! :D Miten piti muuttaa levikkeitä, riittikö lämmitys ja taivuttelu? Itse ajattelin laittaa nyt ensi alkuun sitä 50mm leveää puskurilistaa kaariin ja tehdä joskus myöhemmin peltiset levitykset.
  5. Perusveijo

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Joo, rakentelusäännökset vissiin muuttui aika paljon, nyt voi ilmeisesti rakentaa rodinkin helpommin :driver Tämä meikäläisen L200 on kyllä kohtuuhyvässä kunnossa, eikä pahasti puuhailtu. Ollut kaupungissa ja mittarissa nyt 215tkm. Tämä on siis -92 ja 2.6...
  6. Perusveijo

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Kiersin pultteja kummaltakin puolelta 12 kierrosta sisään niin mahtuu pyörät kääntymään. Seuraavaksi pitää levittää kaaria, jonkin verran tuuppaa ulos nuo renkaat :-\ Takapään oli tosiaan joku entinen omistaja korottanut palikoilla jo valmiiksi.
  7. Perusveijo

    Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen

    Vs: Mitsu L200 vm.-92 korin nostaminen Itse kamppailen myös etupään nostamisen kanssa, kun laitoin alle 31x10.5R15 kumit. Takapään oli joku entinen omistaja jo valmiiksi korottanut, mutta nyt pitäisi nostaa etupäätä kun rengas ottaa etulokarin takaosaan kiinni muutaman millin tiukasti...
  8. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Vararengas lavan alla heiluu ja aiheuttaa kolahtelua sekä töminää, mitään muuta irtonaista tai liikkuvaa en löytänyt. Käytännössä sen voisi ottaa pois ja pitää mukana pikapaikkaussarjaa, pääsääntöisesti liikun 100km:n säteellä kotitallista...
  9. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Olen ajanut muutaman sataa kilometriä uusilla öljyillä ja suodattimilla, kulutus on nyt pudonnut 10,5 litraan satasella. Kuopissa ja tiukasti kurvaillessa kuuluu joku klonksahtava ääni. Jos lavakaaresta ryskyttää autoa niin sitä ei kuulu. Epäilen...
  10. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Jep, kiitti! Täytyy käpistellä ne letkut läpi, päällisin puolin kaikki näyttää ehjältä. Kulutus on ollut noin 12,6 sekalaisessa ajossa, ilmeisesti kaasari on ainakin vielä terve ja sytytys kohdallaan. Ajan 98E5:llä, liika viina on pahasta...
  11. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Tyhjäkäynti aaltoilee hieman. Mitä sille voi tehdä?
  12. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Joo, nämä heikot kohdat on jo bongattu, mutta onneksi mikään ei näytä hälyttävän vielä, jotain on rungosta korjattukin. Napalukot on automaattiset, eli ilmeisesti samat kuin Pajerossakin vai? Vielä en ole päässyt minnekään liukkaaseen koettamaan...
  13. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Okei. Se ainakin toimii vielä. Syksyllä kun mennään metsälle niin sekin sitten paljastaa karvansa.
  14. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Vs: L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa? Okei, kiitti! Halkeileeko se niin kuin dieselissäkin?
  15. Perusveijo

    L200 2.6B -92 hankinta, mitä odotettavissa?

    Moro! Tulipa tuossa hommattua eka Mitsu, L200 4x4 2.6 bensakoneella ja mittarissa 207tkm. Työ- ja metsäautoksi lähinnä. Kaikki tuntuu skulaavan eikä mitään hälyttävää ole löytynyt äkkiseltään, kone huohottaa melko reippaasti mutta vanhat öljytkin oli melkoista kuravettä. Tehot tuntuu olevan...
Takaisin
Ylös Bottom