Hakutulokset

  1. sigmalove

    Sigma -91 mistä oikeat käsijarruvaijerit?

    Haloja! Tosiaan onko jollain sattumalta nurkissa toimivia ja katsastuskelpoisia käppärinvaijereita tai tietoa mistä uudet saisi tilattua? Tsekkasin autodocin, motonetin, alvadin ja rockauton. Jälkimmäisessä löytyis -92 diamanten nimellä, oiskohan oikeat? Pakko oli myös piruuttaen soittaa...
  2. sigmalove

    Eteen alatukivarret ja taakse oikealle ylätukivarsi OSTETAAN!

    Hellou, Katsuri hylkäsi uljaan ratsuni alapallonivelien väljyydestä sekä taka oikean ylätukivarren ulomman nivelen takia. Motonetistä nyt turha oli edes kysyä (yritin ainakin :D) ja deltalle oli pakko soittaa. Hintaa ei onneksi ollut kun eteen 284€/kpl ja taakse 199€. Joten... Ei kellään...
  3. sigmalove

    Käsijarrukenkien asennussarja netistä?

    Hellou, minä täällä taas :P Tässä silmät kipeeksi netistä metsästellyt käppärinkenkien asennussarjaa.. eli jousia jne kilkkeitä. Mutta mistään ei tahdo löytyä suomeksi eikä englanniksi, edes ebaysta. Mistä olette näitä ostanu/tilannut? Autoprolta kävin tänään kysymässä niin noup, pelkkiä...
  4. sigmalove

    Sigma V6 24v MANUAALILOOTAN ÖLJYT?

    hallota! mitäs lootaöljyä porukka täällä tähän on käyttäny ja voisi suositella ? :)
  5. sigmalove

    Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

    Hallota ! Elikkäs. Olen tässä koittanut metsästellä netistä kyseisiä tummaoptiikka umpioita Sigmaan, mutta mistään en löydä. Ei kenelläkään teistä sattuisi olemaan tietoa tai vaikka myytävänä? (tietty toinen vaihtoehto on itse väsätä) Sitten toisena. Tarvitsisin takavalon kuvut, niin sen...
  6. sigmalove

    Mistä löydän sigman? +kokemuksia!

    Hallota ! Tässä nyt viimesen puolen vuoden verran suomenmaalta metsästellyt sopivaa Sigmaa, mutta tuntuu ettei niitä tahdo löytyä. Pitäiskö hakea ulkomailta? Nettiautossa tosiaan tällä hetkellä 2kpl, jotka ylittää budjetin, sekä herättää kysymyksiä kun nekin ollut melkein vuoden myynnissä...
Takaisin
Ylös Bottom