Hakutulokset

  1. ihavaajuuso

    Korigrilli

    Jos jollain on jäänyt ladon taakse ylimääräinen korigrilli, täällä olisi sille käyttöä. Sen kokoinen pitäisi olla, että evo 4 mahtuu siinä pyörimään. Voin myös ottaa vuokralle jos myynti ei kiinnosta. Tarve Vantaalla. Juuso Turtiainen O44 3151196 tai yv
  2. ihavaajuuso

    AYC-perän huolto/korjaus

    Onkohan kukaan onnistunut purkamaan ja vielä kasaamaankin onnistuneesti AYC-perää? Mulla on nyt sellainen tilanne, että öljyt pääsee sekoittumaan perämurikassa. Onko öljytilojen välissä stefa joka voisi päästää öljyt sekoittumaan?
  3. ihavaajuuso

    Abs pois käytöstä

    Toimiiko AYC jos otan abs-pumpun pois jarruletkujen välistä?
  4. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    Myydään 115tkm ajetusta Evo nelosesta purettua osaa. -Turbon pakopesä, Evo 4.-40€ -SAS-osat. 5€ - Syylärin flekti, johdot katkaistu. -20€ - Evo 4 imusarja, suuttimet ja suutinkisko paketti. Voidaan myydä myös erikseen. Tarjoa Löytyy myös muita osia, päivittelen listaa sitä mukaan kun...
  5. ihavaajuuso

    Kallistuksenvakaajat

    Miten paljon porukka on vaihdellut Evoihin kallistuksenvakaajia? Mua erityisesti kiinnostaa kokemukset Evo 4-6 vaihdetuista vakaajista. Onko niillä saatu hyötyä radalla? Omassa vehkeessä on D2 SuperSport alusta, joissa on edessä ja takana 8,7kg/mm jouset. Vanhana karting kuskina tuntui...
  6. ihavaajuuso

    P0125 - Closed loop temperature not reached

    Autona on Evo 4, jossa Evo 8 ecu. Viikonloppuna alkoi antaa tuota P0125 vikakoodia. Vikakoodin saa poistetua Evoscanilla, mutta se tulee pienen ajomatkan jälkeen takaisin. Pari viestiketjua löysin missä puhuttiin tuosta ongelmasta, mutta jäi vähän epäselväksi onko tämä lambdaan vai jäähdynesteen...
  7. ihavaajuuso

    Äänenvaimennin asiaa

    En löytänyt vastaavanlaista aihetta joten aloitin uuden. Eli sellaista kysyisin, että minkälaista pakoputki/vaimennin setuppia muilla on Evoissa tai muissa vehkeissä? Kävin tänään pyörähtämässä Ahvenistolla ja siinä sitten mitattiin auton mölyt. Tulokseksi tuli 98dB ja melurajahan sielä on 95dB...
  8. ihavaajuuso

    Evo 4 umpiot ilman sähkösäätöä

    Onko kenelläkään tiedossa osanumeroita Evo neloseen sopiville umpioille, jotka olisi ilman sähköistä korkeuden säätöä? Minun tietääkseni nelkussa ei täydy olla sähkösäätöä. Saa myös korjata jos olen väärässä. :) Nykyiset Kiinalaiset umpiot alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, että pitäisi...
  9. ihavaajuuso

    Evo 4 hyytyi työmatkalle

    Työmatkalla kävi niin kiva juttu, että Mitsu jätti tien päälle. :seinaEkat kuusi kilometriä auto toimi normaalisti, mutta moottoritien rampissa kun kiihdytin pintakaasulla autosta katosi vedot. Kaasupoljinta härnäämällä pääsin vielä pari kilometriä eteenpäin. Kun pysähdyin liikennevaloihin auto...
  10. ihavaajuuso

    Evo 4 srs-valo

    Eli ongelmana on srs-valo, joka syttyi ajon aikana. Akkun irroitus ei ole nollannut valoa. Onko mahdollista, että joku katkos/häiriö on jättänyt valon palamaan vai pitäisikö valon nollaantua itsekseen? Missä onnistuisi srs-vikakoodien luku Pääkaupunkiseudulla tai lähistöllä? Ei ainakaan...
Takaisin
Ylös Bottom