Hakutulokset

  1. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko joo nuo sportin jouset kyl kiinnostaa, ilmeisesti ei tartte muutoskatsastaa edes ku on saanu jo tehtaalta nuilla jousilla? ainaki jostain joskus luin tommosesta pykälästä. onkohan muuten laitonta (katsastajan mielestä) madaltaa autoa pelkästään edestä...
  2. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko joo ja tosiaan vastaan nyt sitte omaan kysymykseeni että hyvin ne mahtuu pyörimään (7,5x17 ET35) kumit noissa on 40/215. ja kumin kulutuspinta jää ihan nippa nappa kaaren sisäpuolelle. ehkä vähän on hyvä niitä rullata. takaa ei niinkään. ja edessä näky...
  3. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko Joo kiitti hyvästä linkistä! Ja tosiaan kiinnostavat olis nuo ehdotetut vanteet mut budjetti tulee vastaan, eikä tää mikään kilpa auto ole, eli varmaan jollekki muulle niistä enempi hyötyä ku mulle. Ajellaan vaimon kanssa lähinnä töihin ja kauppaan nii...
  4. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko Kääk. Eli siis tuo 7 tuumaa leveä vanne on ehdoton maksimi mikä mahtuu leveyden puolesta pyörimään, sitäkö meinasit ? Olin jostain saanut sellaisen käsityksen että ainakin edessä on ahdasta jos renkaan kääntää ihan ääriasentoon. Mut joo kiitti...
  5. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko Joo mulla rengastus on tällä hetkellä 15" peltivanteet joissa kumit on aika loppu, sillä mietin että vaihtaisi hieman isompiin aluvanteisiin samalla ja tuo on nelipulttisella jaolla, tuntuu että vannetarjonta olis pienempää niin joutuu vähän ettimään...
  6. P

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    mitsubishi lancer 1.6 comfort vuosimallia 2005 vaatii uusia kesävanteita, halvalla näkyy olevan myynnissä eräät 17x7,5 ET35. Pitäs olla semmoset että menee suoraan alle ilman spacereita tai kaarien rullausta, eli mahtuuko tommoset pyörimään esim 215/40 tai 205/45 kumeilla, kummat sitte onkaan...
Ylös Bottom