Hakutulokset

  1. J

    ELV-poistuu -keskustelu

    Vs: ELV-poistuu -keskustelu Edelleenkään ei mitään ilmoitusta, eikä ole dollareita näkynyt. En odottele huomiseltakaan ihmeitä... kyseessä on kuitenkin valtio.
  2. J

    ELV-poistuu -keskustelu

    Vs: ELV-poistuu -keskustelu Luotan tähän kuin Neuvostoliiton hyväntahtoisuuteen.
  3. J

    ELV-poistuu -keskustelu

    Vs: ELV-poistuu -keskustelu Onko kukaan automaattisen ELV-palautuksen piiriin kuuluva saanut minkäänlaista yhteydenottoa tullilta tai verohallinnolta tai mistään muualtakaan? Itse toin oman Galanttini 2008, eikä mitään henkilökohtaista ilmoitusta ole ainakaan tullut. Todennäköisesti pääsee...
  4. J

    Mitsun myyminen

    Vs: Mitsun myyminen Kumma homma, oon myyny AVK:n kautta rullatun Carisman ja ulkomailta tuodun Galantin kyllä hyvään rahaan, mutta nyt kun tarjoan ehjäpeltistä suomi-Carismaa merkkiliikkeen huoltokirjalla naurettavaan hintaan ei kelpaa. Autoja on enemmän ku pihassa parkkipaikkoja niin turha...
  5. J

    Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä

    Vs: Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä Itse olen haldex-nelivetosia ajanut kahden eri sukupolven transporteria, viimäsimmän polven 4motion Transporter on kyllä hyvä työntää menemään liukkaalla, sen sijaan yhtä sukupolvea vanhempi tuppas puskemaan pahasti.
  6. J

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? 2000 Galant Avance V6 STW INVECS-II Pienimmillään 9 litraa maantieajossa cruise 110 km/h, ilmastointi päällä, isoimmillaan 13-14 kaupunkiajossa, ilmastointi päällä. Tyypillinen kaupunkikulutus n. 11l, mikä on litran vähemmän ku 323 Mazda 1.6 mulla vie...
  7. J

    Galant stw 97 asiaa

    Vs: Galant stw 97 asiaa Jos halvalla haluaa selvitä on parempi hankkia polkupyörä tai joku helvetin Seat Cordoba SDI kuin V6 Galant. Meikäläisen ajossa automaatti farmari syö nätisti ajaen maantiellä 9, ohitellen 10 ja kaupungissa 11-13. VR-4 söis varmaan sen litran enemmän, sehän vuodessa...
  8. J

    Galant huoltohintoja, täydentäkää!

    Vs: Galant huoltohintoja, täydentäkää! Auto: -00 Galant 2,5 V6 Avance INVECS-II Huolto: Polar Rengas Rovaniemi Työ: moottori + vaihteistoöljyn vaihto Hinta: työ 20e, öljyt+suodatin 135e Muuta: Koneeseen Castrol Magnatec 10W40, laatikkoon mitsun omaa vaihteistoöljyä hintaan 13,50e/litra Piti...
  9. J

    Pakoputki Galantiin! (Lisäys: kuva)

    Vs: Pakoputki Galantiin! (Lisäys: kuva) Martelius?
  10. J

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? 130 000 km, Galant 2,5 V6 -00
  11. J

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Edestä: Takaa:
  12. J

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Sanos muuta. 2002 G Sedan 54 tkm verot 3910e (maaliskuu 2008), mulla 2000 farmari 130 tkm verot 3970e (huhtikuu 2008)... reilu peli on pyllyreiästä, sanotaan.
  13. J

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? 225/40/18 halpisdonitsit. Vielä ku olis kelejä laittaa alle...
  14. J

    Kokemuksia "halpisrenkaista"? Nexen, Kumho ym..

    Vs: Kokemuksia "halpisrenkaista"? Nexen, Kumho ym.. Tulipa sitten hankittua sarja Spector - kumeja 225/40/18 kun sai naurettavan halvalla... Saas nähdä onko noista mihinkään, mutta ainaki ovat mustat ja pyöreät.
  15. J

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Ois vissiin pitäny laitta legnum sitte... vapariin veroja 3900e :seina
  16. J

    Legnum VR4 verot

    Vs: Legnum VR4 verot Näkys tullin sivuilla olevan, mallinimi vain puuttuu jostain syystä ::) Oletan että ovat leguja kaikki? Vm tkm vero 97 170 1500e 98 123 1500e 96 153 1200e Aika maltilliset verot on tosiaan...
  17. J

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Aika nopeasti tuli vaimentimet. Lähtee ne mölyt prkl.
  18. J

    kesärenkaat jo alle?

    Vs: kesärenkaat jo alle? Viime yönä satoi lisää lunta... ei tuu kesää tästä hommasta :seina
  19. J

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Eilen ostin Marteliukselta takavaimentaja x 2 kalanttiin.
  20. J

    Galant -00 2,5 V6 moottorivalo palaa ja mylly viheltää, eikä oo ees turbo

    Vs: Galant -00 2,5 V6 moottorivalo palaa ja mylly viheltää, eikä oo ees turbo Mietin tuota tulppahommaa mutta kun se pitää viheltävää ääntä niin sillä ajattelin vuotoa imupuolella. Tuskin useampi tulppa kerralla kilahtaisi, toisaalta vika voi olla sytkäpuolella muuten. Samapa ne tulpatkin on...
Takaisin
Ylös Bottom