Hakutulokset

  1. Tilulilu

    Lohkolämmittimen liiallisen käytön haitat

    Noniin nyt faktoja tiskiin. Näin talven tullen ajankohtainen kysymys. Onko lohkolämmittimen liiallisesta käytöstä muuta haittaa kun sähkönkulutus ja vastuksen käyttöiän lyheneminen? Kuullema myös pakkasnesteen käyttöikä lyhenee, koska lämmittimen vastuksesta irtoaa lämmityksen yhteydessä...
  2. Tilulilu

    Öljynpaineet seilaa kylmänä

    Eli öljynpaineet seilaa kylmänä 0-5 kilon välissä vaikka ajan ihan tasaisesti tai on tyhjäkäynnillä. Väläyttää välillä öljyvaloakin. :nykii Lämmetessään tasaantuu nätisti 3-4 kilon tuntumaan eikä seilaa holtittomasti. Tyhjäkäynnillä n.2 kiloa. Tuo öljypumppu on aika vieras mulle joten mistä...
  3. Tilulilu

    Evo 3 Putkisto tai putkiston tekijä

    Evo kolmoseen tartteisin uuden putkiston. Joko turbolta loppuun asti vakioa parempi tai katilta taaksepäin. Jos joku tekee mulle putkiston edullisesti niin sekin käy :peukku En omista hitsiä ja jos mulle sellasen lyö kouraan niin saumakin on sen näköstä ;D PK-seudulla asustelen.
  4. Tilulilu

    Evo 3 kulmavaihde ja vetari

    Näyttäis klappaavan se vetarin kanssa pyörivä palikka mihin etuvetari tulee kulmavaihteeseen. Se on se mihin vetarin suojakumi kiinnitetään. Onko mulla nyt kulmavaihde rikki vai selviääkö vetarin vaihdolla? Vai onko joku kulmavaihteen laakeri paskana?
  5. Tilulilu

    Evo 3 kytkinongelmia

    Kytkin alkaa irtoamaan kevyesti ihan alhaalta heti poljinta nostaessa mutta lopullisesti irtoaa normaalissa kohtaa eli liikerataa puoli poljinta :nykii ??? Tätä tapahtuu satunnaisesti ehkä kerran päivässä. Muulloin kytkin on ihan normaali paitsi narisee painaessa. Päittäisvälyksen olen...
  6. Tilulilu

    Evo3 venttiilikoppa

    Evo3 venttiilikoppaa löytyykö kohtuuhintaan? Voin noutaa uudeltamaalta tai lähipaikkakunnilta. Muuten postitse. 0440515588
Ylös Bottom