Hakutulokset

  1. H

    L200 kokemuksia

    Ok, vähän on tietoa löytynyt näistä automaateista. Jostain luin, että Hyundai tekisi automaattivaihteistot Mitsubishille tai ainakin joskus on tehnyt
  2. H

    L200 kokemuksia

    Olen hankkimassa neljännen sukupolven L200:sta. Automaatti kiinnostaisi, mutta niiden kestävyys askarruttaa, onko kokemuksia automaateista ? Mitä pitäisi erityisesti huomioida kun käytettyä L200 etsii ? Kiitos !
  3. H

    Pajeron ohjausyksikkö

    Mistähän löytyisi Pajero Sport k90 vm.1999 2.5dti keskuslukituksen ohjainyksikkö ? Olisi tarkoitus asentaa kaukosäätö keskuslukitukselle. Vielä parempi, jos joku olisi sellaisen jo tehnyt ja osaisi neuvoa ? Kiitos !
  4. H

    Pajero Sport 2.5Tdi nelivedon merkkivalo

    Vs: Pajero Sport 2.5Tdi nelivedon merkkivalo Täytyy etsiä jostain ohjeet mittariston irroitukseen. Tuttu korjaamo yrittäjä kertoi, että 99 sport mallissa syttyy vain nelivedon valo kun se on päällä ja sammuu kun laittaa 2wd päälle, jos auto muuten toimii ok niin ei ole syytä olla huolissaan...
  5. H

    Pajero Sport 2.5Tdi nelivedon merkkivalo

    Moi ! Tuli hankittua 2-autoksi Pajero Sport 2.5Tdi vm.1999, aikaisempaa kokemusta nelivedoista ei ole ! Lähinnä tunteella tuli ostettua. Nyt olen hieman netistä lueskellut kyseisestä ajoneuvosta ja ihan ensin silmiin pisti ettei mun Pajerossa pala minkäänlaista merkkivaloa, siitä onko takaveto...
Takaisin
Ylös Bottom