Hakutulokset

  1. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi On kuulemma putsannut kaikki mitä pitääkin. Tää korjaaja on ollut mitsun merkkihuollos 20v töis.. luulis tietävän. No se kokeili sitä -00 vuosimallin kaasuläppäkoteloa tähä mun autoo, mut se ei ees käynnistyny. eli nyt olis taas uusi kaasuläppäkotelo hakuses..
  2. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi No mä en tiärä kuinka se on sen putsannut. Se on yhyrellä korjaamolla.. Ja sanoin siitä et imusarjaki pitää puhdistaa. Ja oon mä noita lukenu mut enhä mä sille itte osaa mtn teherä. Pitää ny kysyä viälä. Ja ei se oo ny soittanu et sopiiko se kotelo jonka ostin..
  3. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi Osaisko joku sanoa käykö tähä mun - 02 vuosimalliin - 00vuosimallin kaasuläppäkotelo? Molemmat 2.4 gdi
  4. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi No nyt kaasuläppäkotelo on puhdistettu, mutta edelleenkin välillä käy huonosti. Nyt lähtee kuulemma käyntiin, ettei tartte starttailla montaa kertaa, mut ei aina käy tosiaan kunnolla. Vikakoodin oli taas antanu kaasuläppäkotelosta. Korjaaja sitä mieltä, et pitäs vaihtaa koko...
  5. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi Auto on kauhavalla. Mulla ei oo tietoa vikakoodista, kun se korjaaja sen oli saanut.. Tänään kaveri katto autosta koodit nii ei antanut mtn koodeja.
  6. J

    galant 2.4 gdi

    Vs: galant 2.4 gdi ei sen v. -11 jälkee ku kaasuläppäkotelo korjattii, nii ei oo tehty mtn. lueskelin tätä foorumia ja monessa kohtaa puhuttii siitä kaasuläpän puhdistamisesta ja egr venttiilistä. Ja ilmeisesti moni ottanut sen pois käytöstä nii ei oo ollu ongelmaa sen jälkee. No miten se...
  7. J

    galant 2.4 gdi

    Hei! En tiärä kirjootanko oikialle palstalle, mutta mulla olis tällänen ongelma. V. 2002 galant 2.4 gdi, ajettu nyt 252tkm. On ollut mulla n. 6 vuotta pelannu aika moitteettomasti. Nyt meinas jättää kaupan pihaan. Käynnistin muutaman kerran ja aina sammu. noh pääsin kotiin ja lähärin...
Takaisin
Ylös Bottom