Hakutulokset

  1. S

    Pajero 2,5 tdi ilmaa dies-suodattimessa

    Vs: Pajero 2,5 tdi ilmaa dies-suodattimessa Kokeile uusia letkut, laittaa kunnon klemmarit ja tehä niinku minä tuossa toisessa topicissa että laitat sähköpumpulla filtterin täpötäyteen jos se käsipumppu ei pelitä. Nii kauan täytät että menee kivikovaksi.
  2. S

    2.5TD - 90 Pajero hyytyi, ei meinaa käynnistyä.

    Vs: 2.5TD - 90 Pajero hyytyi, ei meinaa käynnistyä. Nyt toimii! Kävin läpi puoli autoa ja lopulta ammuin kompuralla ilmaa takaisinpäin tankkiin, sitte taas raivolla pumppasin käsipumpulla filtteriin ja puski vain lirua eikä pumppu kovettunut. Kävin kahvilla ja sain älynväläyksen eli hain...
  3. S

    2.5TD - 90 Pajero hyytyi, ei meinaa käynnistyä.

    Vs: 2.5TD - 90 Pajero hyytyi, ei meinaa käynnistyä. Yritin tänään käynnistää suoraan letkusta kanisteriin, pari kertaa yskäs ja siihen jäi.. Myivät huoltamon perkleeet väärän suodattimen. Eniten mietityttää juuri tuo miten ei toimi kun saa suoraan puhasta kiisseliä. Voiko olls että pumppuun...
  4. S

    2.5TD - 90 Pajero hyytyi, ei meinaa käynnistyä.

    Terrrve! Tuli tuossa hankittua 3vk sitte kyseinen menopeli. Auto toiminut loistavasti n. 2000km Ajettu 396k. Leimallekin meni yhen rungon palasen hitsauksen jälkeen. Vaihoin oston jälkeen diesel filtterin kun valo paloi, vanhan seassa oli selvästi vettä, ajelin taas muutaman päivän ja valo...
  5. S

    Vanne/rengaskysymys Pajero -91

    Vs: Vanne/rengaskysymys Pajero -91 Nuo olikin R17. Joten vissiin turha toivo :)
  6. S

    Vanne/rengaskysymys Pajero -91

    Terve! Ostin tuossa -91 pajeron kalakäyttöön. Alla alkup. vanteet ja 15" normaali kumet. Löytyi vajasta Onko tuohon mahdollista saada vanteita kyseisille kumeille? Auto on korotettu ja olen lukenut että 33" on mahdolliset. Olen myös alottelija näissä hommissa niin tieto on heikkoa..
Takaisin
Ylös Bottom