Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
ASX:n ovet ovat samanlaiset. Tuulella on oltava varovainen, ettei ovi "lähde mukaan". Ilmeisesti tyyppivika. Harmittaa varsinkin ylämäkeen pysäköitäessä.
Raumalla kaikki huollot tehty KäyttöAuton huollossa, koritakuut leimattu, mutta kukaan ei ole koskaan puhunut moisesta asiasta. Vm -13 ASX. Yrittävätkö vedättää, vai onko jotenkin "firma kohtainen"?
Mulla eka Mitsu, (hyvä tuntuu olevan) ja ihmetellen luen jakoketjun vaihdosta, sama koskee vauhtipöyrää. Joskus ennen vaihdettiin jakoketjujen luistit jossain yli puoli miljoonaa km:n kohdilla, itse ketjuun pitelemättä, ja vauhtipyörä taisi olla viimeinen, mitä autosta oli jäljellä, kun ilta...
Unohdin pistää tuohon äskeiseen, että Kiinasta tilaamani kuralatkät tulivat, Olivat samat, mitä marmoritiski yritti myydä noin 80 euron hintaan, pelkästään eteen. Kiinalainen myi 15,90 joka kulmaan kiinnikkeineen. ja sopivat tosi hyvin. Ainoa miinus on järkyttävän pitkä toimitusaika. Suomen...
Laitatin sitten vihdoinkin alle vanhaan ASX:ään ne kauan pähkäilemäni 70 profiiliset renkaat. Lisäksi panin siihen 15mm spacerit, ja lopputulos on kaikinpuolin onnistunut, Autossa oli alkuperäiset 65 Dunlopit, dot 2012. Melu ja soutu oli melkoista, ja auto kuin tönkkösuolattu silli. Nämä isommat...
Luin keltaisen lehdistön aviisista artikkelin kuluneen renkaan ja uudehkon renkaan pito erosta. Kuivalla kelillä saa kuulemma ajaa lähes slikseillä, vrt. Formula. Sade saa aikaan sen turvallisuusongelman. Tiedän kyllä nämä kumiseosasiat, ja pitävät paikkansa, mutta vielä yksi asia...
Lupasin kirjoittaa rengas kokemuksista ASX:ssä, 70 profiilisen renkaan sopivuudesta. Viruksen takia olen ollut kuulolla, ja luettuani artikkelin suomalaisen liian aikaisesta renkaan vaihtoinnosta, päätin ottaa riskin, ja ajella vielä vanhoilla 65 renkailla. Kirjoittelen, jos tilanne muuttuu...
Lisään vielä, että Ebayssä pistävät surutta "sopivuus-vuosia" myynti-ilmoitukseen. Mallin -12 lätkät eivät sovi -13 malliin. Yrittivät jopa marmoritiskillä kaupata vääriä lätkiä. ASX:n helmamuovi tekee hommasta taidelajin.
Onko kellään kokemusta iCarsoft jp V2,0 härpäkkeestä? Sopiiko asx:älle, ja tekeekö mitä lupaa. Tään ei pitäis olla mikään hinnatalkaen malli. Olisko joku toinen parempi? Kävi taas niin, että irrotin hetkeksi väärän maakaapelin konehuoneesta, siitä se alkoi taukoamaton srs-uho mittaritaulussa...
Tarttis saada -13 malliseen asxään ainakin etulätkät, mielummin molemmat. Sopiiko Outlanderin lätkä, vai onko jossain asxlle omat saatavilla. Sopiiko joku Power Flow malleista asx:ään.
Osaako joku auttaa rengaskoko asiassa, mahtuuko asx:n alla pyörimään 70 profiilin rengas 16" vanteella? Jos mahtuu, niin muuttuuko auton "olemus" eli ajotuntuma yhtään pehmeämmäksi. En ala jousia vaihtelemaan, mutta jos renkailla voi vaikuttaa, niin avot. Toinen asia on auton suunnaton...
Ostin vm -13 1,6 bensa AXS:n onko siihen olemassa esmes Haynes, tms huoltomanuaalia, ostan, jos jollain on myydä, tai otan kiitollisena vastaan vihjeitä.
Koskee myös autoon sopiva vikakoodin lukijaa.